Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

michael breij

Gestart door okkele, december 20, 2019, 10:06:55

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Grijskijkert op mei 09, 2024, 21:12:14
Hij wou vorig jaar zomer al weg en gaat nu Paulissen achterna. Bezuinigen? Spelersbegroting gaat van 2,1 miljoen naar 3,4 miljoen....

In de podcast van hertenkamp over het nieuwe stadion hadden ze het over 2,9 miljoen spelersbudget in het nieuwe stadion. Was wel conservatief begroot (bv bezetting van 10.000 in het eerste jaar). Heb jij andere informatie?

Bankzitter

Ze zullen minder grote verschillen willen tussen de hoogste salarissen en de rest. Persoonlijk had ik Breij graag langer gezien maar snap van beide kanten wel waarom ze niet doorwillen.

Grijskijkert

Citaat van: Lore op mei 09, 2024, 21:33:22
In de podcast van hertenkamp over het nieuwe stadion hadden ze het over 2,9 miljoen spelersbudget in het nieuwe stadion. Was wel conservatief begroot (bv bezetting van 10.000 in het eerste jaar). Heb jij andere informatie?
+500.000 van het bekertoernooi..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op mei 09, 2024, 20:31:17
Ook de nieuwe TD laat hem gaan, enorm jammer
ze willen hem heus houden. Hij wil zelf niet want hij wil verder kijken en dat snap ik want het is nu of nooit voor hem. Hij heeft een erg goed seizoen gespeeld en zijn statistieken zijn top. Als Cambuur hem 150000 kan bieden en hij kan elders 350000 verdienen?.

michello

Logisch toch dat hij gaat. Zit hier al zoveel jaar en kan nu nog een mooie stap maken. Zie hem nog wel bij ons z?n carri?re afsluiten.

De Gast

Op en top Cambuurman. De enige die de roestbak nog een beetje draaiende kon houden. Deze jongen had de aanvoerdersband moeten krijgen.


Inferno-058

Citaat van: sunderland op mei 10, 2024, 14:07:14
ze willen hem heus houden. Hij wil zelf niet want hij wil verder kijken en dat snap ik want het is nu of nooit voor hem. Hij heeft een erg goed seizoen gespeeld en zijn statistieken zijn top. Als Cambuur hem 150000 kan bieden en hij kan elders 350000 verdienen?.
Dat geloof ik wel, maar waar sloeg dat ?Ik had verwacht dat Cambuur mij wel een aanbod zou doen? verhaal dan op van een tijdje terug?

Grijskijkert

Citaat van: Inferno-058 op mei 11, 2024, 12:29:41
Dat geloof ik wel, maar waar sloeg dat ?Ik had verwacht dat Cambuur mij wel een aanbod zou doen? verhaal dan op van een tijdje terug?
Misschien had hij een bod van 350K van Cambuur verwacht?
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op mei 10, 2024, 10:12:58
+500.000 van het bekertoernooi..

Riskant om incidentele inkomsten te gebruiken voor structurele uitgaven. Maar misschien willen ze hier huurspelers voor aantrekken of rekenen ze erop dat de begroting in het tweede seizoen zeker doorgroeit.

In ieder geval mooi te horen dat dit klote seizoen toch nog een positief effect gaat hebben op volgend seizoen

Grijskijkert

Citaat van: Lore op mei 11, 2024, 20:25:45
Riskant om incidentele inkomsten te gebruiken voor structurele uitgaven. Maar misschien willen ze hier huurspelers voor aantrekken of rekenen ze erop dat de begroting in het tweede seizoen zeker doorgroeit.

In ieder geval mooi te horen dat dit klote seizoen toch nog een positief effect gaat hebben op volgend seizoen
Daar wordt vanuit gegaan, ook omdat de tv-gelden niet zijn meegenomen in de begroting van het nieuwe seizoen, maar wat het seizoen er op wel zal gebeuren.
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op mei 11, 2024, 20:31:25
Daar wordt vanuit gegaan, ook omdat de tv-gelden niet zijn meegenomen in de begroting van het nieuwe seizoen, maar wat het seizoen er op wel zal gebeuren.

En ook maar begroot is op 10.000 supporters. Dat zou toch, zeker aan het begin, hoger moeten zijn! Al met al krijgen wij wel een top spelersbudget voor KKD begrippen

Bankzitter

En als je dan ook nog eens plek 17-24 met eigen jeugd kan opvullen , kun je al het budget in een kern van 16 spelers concentreren.

Grijskijkert

Citaat van: Lore op mei 11, 2024, 22:15:01
En ook maar begroot is op 10.000 supporters. Dat zou toch, zeker aan het begin, hoger moeten zijn! Al met al krijgen wij wel een top spelersbudget voor KKD begrippen
Inderdaad :thumbsup en Henk spreekt ook uit dat we in 2 jaar weer terug moeten naar de eredivisie, die stelligheid bij hem is ook nog nooit zo geweest..
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op mei 12, 2024, 09:18:30
Inderdaad :thumbsup en Henk spreekt ook uit dat we in 2 jaar weer terug moeten naar de eredivisie, die stelligheid bij hem is ook nog nooit zo geweest..

Spannende tijden, maar veel zal ook afhangen van het vrijmaken van spelersbudget. Van der water, Bergsma, uldrikis, dat lukken mij grootverdiener? Wie nog meer?

Grijskijkert

#329
Citaat van: Lore op mei 12, 2024, 18:01:53
Spannende tijden, maar veel zal ook afhangen van het vrijmaken van spelersbudget. Van der water, Bergsma, uldrikis, dat lijken mij grootverdiener? Wie nog meer?
Breij, van Kaam, Tol, Balk en van Osch.
IN HENK WE TRUST!!!