Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

michael breij

Gestart door okkele, december 20, 2019, 10:06:55

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op december 21, 2019, 10:37:52
Korte en Antonia zullen toch wel eindelijk fit zijn na de winter? En daarbij speelt Paulissen nu ook prima, ondanks dat die niet echt snel is. Met Ragnar en Breij zijn dat 5 spelers voor 2 posities.

Alleen zien ze Breij niet als buitenspeler, maar als stand-in voor Jacobs.

Bankzitter

OK,  dan 4 spelers dan voor 2 posities met Breij achter de hand als er blessuregolf uitbreekt.

poelie-lwd

Breij kan ook naast Jacobs voor Maulun. Just saying.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

denistel

at ie maar in ons spelletje past daar gaat het om

Collingwood

Citaat van: De Gast op december 21, 2019, 07:23:45
Welkom!

Alvast vooruitlopend op een eventueel vertrek van iemand? Anders kan ik deze aankoop niet plaatsen.

Is toch juist prima te plaatsen? Ze zien hem als middenvelder en daar hadden we met Hoedemakers, Akoy, Maulun en Jacobs slechts vier volwaardige van.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

in de 1e plaats back up voor jacobs en dat is ook nodig gezien de laatste
2 wedstrijden

Collingwood

Voor wie nog over zijn positie twijfelt, bij Leo is hij duidelijk: "Ik ben een aanvallende middenvelder die ook op de zijkanten kan spelen. Ik ben gehaald voor het middenveld en ik vind dat ik daar ook het beste uit de voeten kan."
Kalmte alleen kan u redden.

thankyou

Weetje wat ik mooi vind? Michel spreekt Geert van Tuinen aan met u in het interview.
Beleefdheid  _O_
Cambuur, Beer & Loyal Mates

PePe

Citaat van: thankyou op februari 08, 2020, 12:24:30
Weetje wat ik mooi vind? Michel spreekt Geert van Tuinen aan met u in het interview.
Beleefdheid  _O_

Netjes, zo hoort het toch?

thankyou

Citaat van: PePe op februari 08, 2020, 12:27:03
Netjes, zo hoort het toch?
Zeker, alleen kan het aan mij liggen, maar ik heb nog nooit een speler ''u'' horen zeggen. Dus top!
Cambuur, Beer & Loyal Mates

denistel

te netjes hoeft oek niet toch vooral in het veld niet..zeer gevaarlijke speler
die dodelijk moet worden naar de goal toe

speculeter

Heel doelgericht.
En enorm gedreven in het vastzetten van tegenstander.

Dokkumer

Heeft echt Schwung in zijn spel, nu het netje nog laten bollen.

Bob Paisley

Heerlijke ontlading na zijn goal.
En ook mooi die gebalde vuisten richting noord meteen na het laatste fluitsignaal.
|:)

Collingwood

Ik wil niet zeggen dat we Jacobs niet missen, want die is met zijn scorend vermogen natuurlijk super belangrijk. Maar Breij vind ik wel een meer dan prima vervanger. Niet alleen voetballend en qua diepgang, maar hij legt erg veel energie in de wedstrijd (net als Korte trouwens) en ik vind dat dat een enorm verfrissende uitwerking op het spel heeft.
Kalmte alleen kan u redden.