Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

michael breij

Gestart door okkele, december 20, 2019, 10:06:55

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Bankzitter op februari 28, 2020, 22:06:39
Ik kende Breij helemaal niet maar dit was precies de versterking die we nodig hadden. Past perfect in onze speelwijze.
haha hoe bedoel je dat dan?

Yellow Army

Toppertje hoor! Nu al meer laten zien dan Korte en Antonia samen
Area 58

Grijskijkert

Citaat van: Yellow Army op februari 28, 2020, 23:15:06
Toppertje hoor! Nu al meer laten zien dan Korte en Antonia samen
Waarom die laatste zin? :zucht
IN HENK WE TRUST!!!

wiekie1969

Citaat van: Grijskijkert op februari 28, 2020, 23:47:34
Waarom die laatste zin? :zucht

Wel eens van feiten gehoord???? Dacht ik al.

Grijskijkert

Citaat van: wiekie1969 op februari 29, 2020, 00:01:29
Wel eens van feiten gehoord???? Dacht ik al.
Waarom eigen spelers afzeiken, gaan ze dan beter voetballen?
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Ja en ook al meer dan Ladan, Bouman, Nieuwpoort en Bos samen l8l

Maar absoluut een goede aanwinst, hij wordt ook steeds doelgerichter.

PePe

Mooi daar laten staan.

denistel

Citaat van: denistel op februari 24, 2020, 17:44:06
hij komt wel vaak in scorings positie en dat gaat op den duur goals opleveren

waarvan akte

Bankzitter

Citaat van: sunderland op februari 28, 2020, 22:19:23
haha hoe bedoel je dat dan?

Dat een (voor mijn) onbekende speler soms een schot in de roos is. Dankzij Breij blijven we winnen ondanks blessures op het middenveld en voorin. Tegen Jong PSV maakt hij zelfs het verschil.

Lore

Citaat van: Bankzitter op februari 29, 2020, 07:31:35
Dat een (voor mijn) onbekende speler soms een schot in de roos is. Dankzij Breij blijven we winnen ondanks blessures op het middenveld en voorin. Tegen Jong PSV maakt hij zelfs het verschil.

Eens, maar er zitten nog een paar bij die ik niet kende voor hun komst en die uitstekend presteren.

sunderland

Beste aankoop in de winterstop. Is gewoon een teamplayer die op meerdere posities inzetbaar is. Was bekend dat ie ook op rechts uit de voeten kon maar ik wist niet dat ie dat zo goed kon. Hij liep een paar x goed door in de zestien waar uiteindelijk ook die Penel uit kwam. Dat is gewoon slimheid. Vlgnd weds zal ie daar weer staan. Dan staat het nog beter ingevuld. Met v Ewijk en een betere  linksbuiten( wie dan ook van de 4) ben je maximaal op sterkte in mijn ogen. Op dit moment!

Bankzitter

Dat bedoelde ik... perfecte aankoop in de winterstop. De selectie was al goed, maar dit was het type speler wat nog ontbrak.

Yellow Army

Citaat van: Grijskijkert op februari 29, 2020, 00:03:14
Waarom eigen spelers afzeiken, gaan ze dan beter voetballen?

Waar en wanneer zeik ik spelers af??? Het zegt meer over Breij dan over Korte en Antonia, maar misschien moet ik het speciaal voor jou wellicht even anders formuleren:

Ik ben heel erg blij met Breij, hij deed het heel goed op de rechtsbuiten. Hij doet het beter dan Korte en Antonia.
Area 58

denistel

Citaat van: Yellow Army op februari 29, 2020, 12:25:45
Waar en wanneer zeik ik spelers af??? Het zegt meer over Breij dan over Korte en Antonia, maar misschien moet ik het speciaal voor jou wellicht even anders formuleren:

Ik ben heel erg blij met Breij, hij deed het heel goed op de rechtsbuiten. Hij doet het beter dan Korte en Antonia.

vooral slimmer door de juiste momenten te kiezen.

denistel