Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

michael breij

Gestart door okkele, december 20, 2019, 10:06:55

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Geweldige versterking. Multi inzetbaar, scorend vermogen.  |:)

Bankzitter

Voorzet is ook niet slecht, er zat oa een mooi balletje buitenkant bij toen hij vanaf links speelde.

wiekie1969

Wat een stumpers daar bij FC Groningen. Klasbak deze jongen. Wat een inzet. Geweldig.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op maart 09, 2020, 23:28:11
Wat een stumpers daar bij FC Groningen. Klasbak deze jongen. Wat een inzet. Geweldig.
voetbald ook met het koppie. Slimme speler wat ook een geweldige teamspeler is met een goede techniek. Hij en Jacobs en muhren en Hoedemakers lopen zich het skompes.

speculeter

En dan zie je soms oratmagoen  sjok sjok.

De Gast

Ontzettend slim en doelgericht. Verdrijft op deze manier Kallon gewoon uit de basis.

zeewolde

Citaat van: De Gast op maart 10, 2020, 08:05:51
Ontzettend slim en doelgericht. Verdrijft op deze manier Kallon gewoon uit de basis.
hij en Kallon samen in de basis.
Antonia, Korte en Oratmangoen zijn allemaal tot nu toe minder effectief dan Kallon.

Dokkumer

Lekker bezig deze jongen. Drive, op meer plekken inzetbaar en nu ook scorend vermogen.

Bankzitter

Het knappe is dat hij vrij snel is maar ook overzicht houdt in tegenstelling tot types als Kallon

michello

#69
Hij heeft qua spel wel wat weg van Bryan Linssen.  w:)

justremco

Citaat van: michello op maart 10, 2020, 12:57:15
Hij heeft qua spel wel wat weg van Bryan Linssen.  w:)

Ook qua (geringe) lengte  :_schater

Bolle

Had ik al gehoopt en verwacht, maar Breij is nu al een prima speler voor ons gebleken!

Heerlijke manier van spelen!

speculeter

Waar komt hij nou het best tot zijn recht?
Ik vind hem als verkapte rechtsbuiten wel goed hoor.

Bolle

Eens. Maar het mooie aan zo'n speler is dat ie op meerdere plekken prima uit de voeten kan!

Noordcambuur

Hij moet nog ff wat rust bewaren bij het afwerken.