Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Roofvogel

Ik heb gistermiddag ergens opgevangen dat ze ook bezig zijn met Jelle ten Rouwelaar. die wil weg bij NAC omdat die Babos terug komt.

Len Cantello

Citaat van: Roofvogel op mei 06, 2013, 11:27:40
Jelle ten Rouwelaar
Ongeschikt. Heeft jarenlang een seizoenkaart bij die giersnuivers gehad.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Collingwood

Hij heeft onlangs zelfs aangegeven graag nog eens bij Heerenveen (of Feyenoord) te willen keepen...

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=186020
Kalmte alleen kan u redden.

piene hassus

uutstekende klups foor Jelle

oost058

Hoeft hier niet te komen van mij, die Ten Rouwelaar.

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op mei 06, 2013, 12:38:38
Ongeschikt. Heeft jarenlang een seizoenkaart bij die giersnuivers gehad.
Tja as je Ășt de regio fan die gifbelt komme.. Kin hij oek niks an doen dat hij niet meer ferstand het...

moodygrunn

Citaat van: Roofvogel op mei 06, 2013, 11:27:40
Ik heb gistermiddag ergens opgevangen dat ze ook bezig zijn met Jelle ten Rouwelaar. die wil weg bij NAC omdat die Babos terug komt.

Vroeger wilde hij hier zelf niet naartoe, nu hoeft het van mij niet meer (gelukkig heeft Messi nog niet bedankt)
In Henk en Sandor we trust

Holwerd voor Cambuur

Haha, die voelt al aankomen dat NAC volgend seizoen degradeert! Niet nodig hier! |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Yellow Army

Area 58

wiekie1969

Citaat van: Len Cantello op mei 06, 2013, 12:38:38
Ongeschikt. Heeft jarenlang een seizoenkaart bij die giersnuivers gehad.


Vent, doe niet zo kortzichtig. Ten Rouwelaar is een winnaar en pakt punten voor de club!!!

denistel

hoeft voor mij oek niet te komen hoor wiekie...swinkels-nienhuis en dan nog een 3e keeper.

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op juni 04, 2013, 18:42:51

Vent, doe niet zo kortzichtig. Ten Rouwelaar is een winnaar en pakt punten voor de club!!!

Ja en verliest er ook wel eens een paar.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op juni 04, 2013, 18:42:51

Vent, doe niet zo kortzichtig. Ten Rouwelaar is een winnaar en pakt punten voor de club!!!

Een ander verwijten dat die kortzichtig is terwijl ik tientallen quotes van je aan kan halen waarin jouw bijdragen niet bepaald getuigen van diepe inzichten :devil

SCCRulez

Swinkels, Nienhuis, Ubbergen zou prima kunnen. ubbergen niet sterkste keeper, maar als 3e moet 't kunnen en ligt goed in de groep. ook niet onbelangrijk. Denk dat die ten rouwelaar nooit zou kunnen accepteren als ze Swinkels onder de lat zetten. vindt zichzelf wel wat.

Bernardo

Hans Nijland laat weten: #cambuur en #fcgroningen zijn het eens over een overgang van Leonard Nienhuis. Tekent voor twee jaar in Leeuwarden