Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

En als het de 348000e keer is dan?

Gewoan metdoen. CO is hetzelfde als Noord.. 1 grote chaos waar alles deur elkaar heen gaat |:)

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op april 25, 2013, 17:57:50
En als het de 348000e keer is dan?


Avondje uit met Arts.. :devil
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer


DC

Hoe is het met onze rots in de branding? Leek eraf te gaan met een blessure aan z'n sleutelbeen.. Hoop dat hij gewoon mee heeft kunnen feesten want dat heeft hij wel verdiend met vandaag wederom zeer goede reddingen.

Dokkumer

Hij stond aardig mee te hossen, dus ik vermoed dat hij vóór DTD wel weer fit is..

gewoon een fan

Weer een hele goede wedstrijd gespeeld alleen zijn hoge ballen vond ik iets minder gisteren.
Ik baalde echt enorm toen hij eruit moest.

Zou hij goed genoeg zijn voor de eredivisie?


Ruppppert

iemand enig idee hoe het met hem gaat kreeg een enorme schop

papier

Citaat van: gewoon een fan op mei 04, 2013, 09:27:15
Weer een hele goede wedstrijd gespeeld alleen zijn hoge ballen vond ik iets minder gisteren.
Ik baalde echt enorm toen hij eruit moest.

Zou hij goed genoeg zijn voor de eredivisie?

Jonge keeper, geef hem de kans te groeien en zich te ontwikkelen. Heeft uitstraling, zou mooi zijn.

speculeter

Citaat van: papier op mei 04, 2013, 09:54:41
Jonge keeper, geef hem de kans te groeien en zich te ontwikkelen. Heeft uitstraling, zou mooi zijn.
Timmermans komt......en dan samen maar uitvechten.

Grijskijkert

Citaat van: peter op mei 04, 2013, 10:48:52
Timmermans komt......en dan samen maar uitvechten.
Ja? Dat weet je zeker?
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Bijna zeker........woensdag hebben we hier een keeperskliniek......zal
het wel niet goed schrijven.
Daar is hij ook samen met de bolle van zwolle.
Zal eens horen.

Grijskijkert

Citaat van: peter op mei 04, 2013, 14:04:44
Bijna zeker........woensdag hebben we hier een keepersclinic......zal
het wel niet goed schrijven.
Daar is hij ook samen met de bolle van zwolle.
Zal eens horen.
Maar begrijpen doe ik je wel :D

Waar is hier? Heb je dat van hem zelf?

De bolle van Zwolle jeetje leeft die nog?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Timmermans was gister bij OF, en was erg positief en opgewekt over Cambuur en hij wist zeker dat hij volgend seizoen betaald voetbal zou spelen. Gevalletje van 1+1 ?
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Verhaal gonst al een aantal weken, zou in mijn ogen zeker een goede aanwinst zijn. Ook met het oog op de toekomst.

speculeter

Citaat van: grijskijker op mei 04, 2013, 14:28:30
Maar begrijpen doe ik je wel :D

Waar is hier? Heb je dat van hem zelf?

De bolle van Zwolle jeetje leeft die nog?
In Noordwolde......