Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Leo(nard) Nienhuis

Gestart door Dokkumer, april 01, 2013, 21:26:50

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

 |:) Betere indruk dus terecht!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bas058

Terechte keuze! Nienhuis heeft afgelopen seizoen de laatste wedstrijden prima gekeept en ook in de voorbereiding was ie goed  :proost
Het geel en blauw zit in mien bloed!

Yellow Army

Goed nieuws. Alleen op uitstraling al ligt Nienhuis mijlenver voor op zij  concullega's.
Area 58

Sakas

Meer dan terecht, Swinkels heeft mij nog niet dermate kunnen overtuigen dat hij beter is dan Nienhuis!

Heeft Grotenhuis toch nog gelijk gekregen dat tegen die turken de eerste doelman op de goal zou staan. :zweep
Laat sien ast foor Cambuur bist!

KristCambuur

Goede keuze! Was al even bang dat Swinkels het zou worden maar gelukkig is het Nienhuis geworden!
Topkeeper voor Cambuur begrippen.
Cambuur till I die!

Scout

Prima keuze. Ik vind dat Nienhuis gewoon veel meer uitstraalt in het doel. Swinkels zag ik zijn interieur kopen bij zo interieurwinkel op de Centrale. Ik verbaasde mij hoe klein en tenger hij was voor een keeper. Ik zag hem niet bij een corner uitkomen tegenover een Pelle.

Synea

Wim de ron was volgens mij nog een slag kleiner;)
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Scout

Prima wedstrijd gekeept vandaag. Vooral zijn actie tegen de doorgebroken speler van NAC was klasse.

pvanbuijtene

Echt een fantastische lijnkeeper!!!
Echter zat hij vooral in de tweede helft vooral mis met een aantal hoge
Ballen... moet dat toch beter imschattwn want een paar voorzetten gingen totaal ovee hem heen en dat kan je punten kosten... maar heb super veel vertrouwen in hem!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2013, 11:33:09
Echt een fantastische lijnkeeper!!!
Echter zat hij vooral in de tweede helft vooral mis met een aantal hoge
Ballen... moet dat toch beter imschattwn want een paar voorzetten gingen totaal ovee hem heen en dat kan je punten kosten... maar heb super veel vertrouwen in hem!

Ik had ook het idee dat hij te veel twijfelde om uit te komen bij voorzetten, hij moet durven en zijn massa in de strijd gooien (massa genoeg), maar een superreflex met het rechterhandje op het eind _O_
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Jammer dat de keeper van de tegenstander gister, niet meer bij ons onder de lat staat. Wat een topper.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

piene hassus


AL

Voor ons toch een leuke keeper?
Zat er gisteren wel een aantal keren behoorlijk naast, maar had ook een goede redding.
Voetballend vind ik hem wel een drama.

piene hassus

och even flink trene op hoge ballen en wat partijtsies met foeballe late krijt hij dat oek wel onder de knie

DC

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 18, 2013, 11:33:09
Echt een fantastische lijnkeeper!!!
Echter zat hij vooral in de tweede helft vooral mis met een aantal hoge
Ballen... moet dat toch beter imschattwn want een paar voorzetten gingen totaal ovee hem heen en dat kan je punten kosten... maar heb super veel vertrouwen in hem!
Viel mij ook op, ging een paar keer onder de bal door bij een hoge bal en andere keer als hij moest komen bleef hij staan. Maar het is nog een jonge gast met een heerlijke reflex, moet alleen nog wat beter zijn momenten weten te kiezen. Zoals piene hassus zegt; dat valt te leren met traning.
:0= Liever een bikkel als Nienhuis dan een jankert als Swinkels!