Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

Citaat van: Ronald op april 22, 2013, 21:27:44
Zag net een spandoekje hangen: Emmen Fanatics. Waar zijn ze dan?????

Ik hoor alleen maar een geel-blauwe geluids orkaan.
ja , ze hebben daar meerdere spandoeken daar 15 "supporters" achter staan  :_schater

oost058


Ronald

Citaat van: marrumer op april 22, 2013, 21:29:06
ja , ze hebben daar meerdere spandoeken daar 15 "supporters" achter staan  :_schater

Zoveel nog?  8P  :_schater

kgscc

Elke supporter een eigen spandoek mee

FrannySCC

Citaat van: kgscc op april 22, 2013, 21:32:11
Elke supporter een eigen spandoek mee

zou wat zijn als wij dat deden

maikcambuur


Ronald

Hemmen Goal. De thuis overwinning in een uitwedstrijd is bijna een feit.

kgscc


scclwd


dennisw8

Citaat van: kgscc op april 22, 2013, 21:32:11
Elke supporter een eigen spandoek mee

Ken je dat hele stadion wel vullen  |:)

albert54

Hemmen OOOOLLLLeEEEEEEEEeeEEEEEEeeeEEEEE 1-3
w:)

Ronald

Citaat van: FrannySCC op april 22, 2013, 21:37:12
zou wat zijn als wij dat deden

Dan stort het Cambuurstadion in door het gewicht in door al die spandoeken.   :_schater :_schater :_schater

oost058

Heerrrrrlijk gevoel dit. Superspits die Hemmen |:) |:) |:) |:)

maikcambuur

Citaat van: dennisw8 op april 22, 2013, 21:38:27
Ken je dat hele stadion wel vullen  |:)

Dan nog niet, kun je nagaan hoe weinig supporters hahahaha

kgscc