Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

punkman


Ronald

ook mooi binnen gewerkt. En nu gas er op en er overheen. Als Barto zo doorgaat haalt hij Hemmen nog in als topscorer.  :P :insane

dennisw8


Roofvogel


Ronald

Ze zijn er nog niet, nog 1 of 2 goals er bij en dan gaat het de goede kant op.

dennisw8


albert54


oost058


scclwd

Tempo erin houden, niet achteruit voetballen.

maikcambuur


kgscc


scclwd


Ronald

Citaat van: oost058 op april 22, 2013, 21:24:14
Diemers komt er zo in

Weet niet of het er beter van wordt, misschien kan je dan beter Barto op Bakker zijn plek zetten en Bakker op Schokker zijn plek en dan Diemers naar de buitenkant.

Ronald

Zag net een spandoekje hangen: Emmen Fanatics. Waar zijn ze dan?????

Ik hoor alleen maar een geel-blauwe geluids orkaan.

dennisw8