Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

Ronald

Citaat van: michello op april 22, 2013, 20:54:52
Bakens wordt gemist. De rust ontbreekt achterin en daar was ik al een beetje bang voor. 

Nu naar eigen aanhang vol erop klappen het eerste kwartier en snel scoren!  |:)

De spelers van Emmen liepen al wat te hijgen, dus gas er op en er overheen denderen als een kudde blauw gele op hol geslagen olifanten onder aanvoering van het geluid van de cambuur aanhang.

nepomuk

We zijn wel eens vaker schlemielig uit Emmen vandaan gekomen.

Ronald

Citaat van: nepomuk op april 22, 2013, 21:01:14
We zijn wel eens vaker schlemielig uit Emmen vandaan gekomen.

Yep, 14 keer.

oost058

Citaat van: Ronald op april 22, 2013, 21:02:18
Yep, 14 keer.

Was niet alle 14 keer schlemielig natuurlijk. Vorig seizoen wel.
Dit seizoen niet!  |:)

Ronald

Citaat van: oost058 op april 22, 2013, 21:04:10
Was niet alle 14 keer schlemielig natuurlijk. Vorig seizoen wel.
Dit seizoen niet!  |:)

Vorig jaar was inderdaad niet goed, was er bij namelijk.

drg

wat een kak commentator is dit zeg!

niet alleen doodsaai maar ook nog eens partijdig...

Gelukkig hoor ik die uitsupporters van ons overal mooi bovenuit!  :proost

Ronald

Citaat van: drg op april 22, 2013, 21:08:26
wat een kak commentator is dit zeg!

niet alleen doodsaai maar ook nog eens partijdig...

Gelukkig hoor ik die uitsupporters van ons overal mooi bovenuit!  :proost

Geluid van de TV uit en omrop abe aan met van Tuinen. zo zit ik achter de PC, mijn geluid doet het niet, het beeld wel.

punkman

Citaat van: drg op april 22, 2013, 21:08:26
wat een kak commentator is dit zeg!

niet alleen doodsaai maar ook nog eens partijdig...

Gelukkig hoor ik die uitsupporters van ons overal mooi bovenuit!  :proost

Maar zou een schande zijn als Cambuur zo blijft spelen, mag allemaal wel een tandje hoger ..

drg

Citaat van: Ronald op april 22, 2013, 21:09:59
Geluid van de TV uit en omrop abe aan met van Tuinen. zo zit ik achter de PC, mijn geluid doet het niet, het beeld wel.

Die eredivisie live crap loopt alleen constant te haperen dus ik denk niet dat die netjes synchroon zullen lopen  :|

drg

Citaat van: punkman op april 22, 2013, 21:10:47
Maar zou een schande zijn als Cambuur zo blijft spelen, mag allemaal wel een tandje hoger ..

Tja, Tiga en Bakens worden helaas gemist zo te zien, maar Emmen zou je desondanks gewoon opzij moeten kunnen zetten met deze spitsen, dat doelpunt van hen was gewoon een gelukje uit dat gestomp en gestamp..

Ronald

Daar is ie weer: BARTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO GOAL

kgscc


maikcambuur


oost058


scclwd