Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Johan Derksen

Gestart door veteraan, mei 28, 2019, 18:10:54

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Johan Derksen leeft (riant) van de voetballerij mede door zijn soms onbeschofte uitlatingen.
Maar vandaag trekt hij de motivatie van Henk de Jong in twijfel over de ziekte van zijn vrouw.
Over het algemeen moet je dit soort opmerkingen negeren omdat ze alleen maar meer praatjes genereren. In dit geval vindt ik dat het in twijfel trekken van de integriteit van onze trainer veel te ver gaat ! Bij Graafschap leeft dit ook.
Misschien even iets aan doen ?

V-man

Het is zo langzamerhand een zielige ouwe provocateur. Met die opmerking over Henkie, in combinatie met zijn vrouw, gaat hij i.d.d. veel te ver!

Lore

Die man kan alles zeggen en wij kunnen kijken of niet.

Vlampiep

Die langharige cynische zeiksnor heeft binnen Inside deze rol die hij wekelijks etaleert.
Als hij zich ergert aan Henk de Jong die zijn met enthousiasme  bij sommige mensen de wenkbrauwen doet fronsen, mag hij iets van vinden in zijn rol.
Maar ongenuanceerd Henk zijn integriteit in twijfel brengen en hem hiermee bij zijn oude club volledig onterecht in een spagaat brengt, gaat hij alle perken te buiten en het zou hem sieren zich hiervoor te excuseren.
Maar aan de andere kant, wat Johan wekelijks roept doet bij 99% van de kijkers de wenkbrauwen fronsen en schaart men het meer en deel van zijn uitlatingen onder ruimtelijk gelul.

hobbes

Ik had de situatie anders gevonden als Henk in het seizoen gestopt das met zijn vrouw als excuus. Maar het enige wat hij gedaan heeft is niet zijn contract verlengen. Hij heeft het seizoen gewoon afgemaakt met volledige inzet.

speculeter

Die meneer Snor maar gewoon negeren lijkt mij.

Lore

Maar hij mag dat toch zeggen? Ik vind het zeker ook niet netjes en het gaat voor mij ook wel wat te ver. Maar zolang hij niemand bedreigd moet heel erg veel kunnen. Dat is hun hele businessmodel.

Wij kunnen niet kijken of het negeren, maar dat is het wel.

Collingwood

Citaat van: hobbes op mei 29, 2019, 08:44:06
Ik had de situatie anders gevonden als Henk in het seizoen gestopt das met zijn vrouw als excuus. Maar het enige wat hij gedaan heeft is niet zijn contract verlengen. Hij heeft het seizoen gewoon afgemaakt met volledige inzet.

Exact, heel vreemde non-discussie vind ik dit. Als Henk liever naar Cambuur was gegaan dan bij De Graafschap was gebleven had hij dat gewoon kunnen doen. Had gewoon een aflopend contract en zat nergens aan vast. Helemaal geen smoes nodig dus.

Stellen dat Henk tóch liegt (ondanks geen goede reden daarvoor) lijkt me dan wel serieus bewijs in de vorm van een bron of iets dergelijks te vereisen in plaats van wat onderbuikgevoelens. En dat heb ik nog niemand zien geven. Grenst aan smaad wat mij betreft.
Kalmte alleen kan u redden.

veteraan

Het is smaad en laster, maar zo gauw je iets onderneemt is het helemaal feest aan de borreltafel.

Collingwood

Citaat van: veteraan op mei 29, 2019, 13:26:12
Het is smaad en laster, maar zo gauw je iets onderneemt is het helemaal feest aan de borreltafel.

Ach, echt iets (juridisch) ondernemen hoeft van mij ook weer niet, laat gaan zou ik zeggen. Maar zou zelf echt nooit zoiets zomaar over iemand anders zeggen. Daarom zit ik ook niet aan die tafel waarschijnlijk, veel te saai  :_schater.
Kalmte alleen kan u redden.

Naastismis

Die Genee wat een zuiger is dat,Derksen heeft goeie punten. die Genee heeft minpunten gescoord vandaag.

Lore

Citaat van: Naastismis op juni 22, 2020, 22:08:05
Die Genee wat een zuiger is dat,Derksen heeft goeie punten. die Genee heeft minpunten gescoord vandaag.

Waarom dan? Dat is toch gewoon zijn rol? De discussie van gisteren kon je van alles van vinden, maar spannend was het wel. Dat heeft hij heel erg goed gedaan. Prima presentator wat mij betreft.

waldkip

Citaat van: Lore op juni 23, 2020, 09:10:19
Waarom dan? Dat is toch gewoon zijn rol? De discussie van gisteren kon je van alles van vinden, maar spannend was het wel. Dat heeft hij heel erg goed gedaan. Prima presentator wat mij betreft.
Eens

666

Citaat van: Lore op juni 23, 2020, 09:10:19
Waarom dan? Dat is toch gewoon zijn rol? De discussie van gisteren kon je van alles van vinden, maar spannend was het wel. Dat heeft hij heel erg goed gedaan. Prima presentator wat mij betreft.

Als er een discussie tussen dat vrouwtje en vooral Derksen ontstond moest Genee iedere keer zijn eigen eigen (doordachte) mening drammen. Als presentator moet je dit gaan leiden en vooral niet doen wat hij gisteren deed. Zelf altijd voorzetjes geven en zelf het hardst om zijn eigen gecreëerde en uitgelokte uitspraken lachen en dan gisteren net doen of hij deugd... wat viel mij dat tegen zeg, je zou maar zo'n maat of collega hebben.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

okkele

dat beeld heb ik altijd al,walgelijke profiteur die genee.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.