Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Johan Derksen

Gestart door veteraan, mei 28, 2019, 18:10:54

Vorige topic - Volgende topic

el haj

Wat een gejank. Derksen kiest zijn eigen woorden, daarvoor kun je niemand anders verantwoordelijk houden. 't Wordt tijd dat die seniele teringlijer van de buis afgeflikkerd wordt.

scc-aaron

Laat 'die man' zijn eigen woorden en grappen kiezen. Zolang hij niet aanzet tot geweld mag iedereen zijn mening of grappen formuleren. Ondanks dat ik bepaalde grappen of meningen niet deel van Johan. Als ik er last van heb, zet ik de TV uit. Ik ben blij dat ik in een land leef waar dit kan.  |:) |:)

Viper

Citaat van: el haj op juni 23, 2020, 15:43:23
't Wordt tijd dat die seniele teringlijer van de buis afgeflikkerd wordt.

Op basis van wat? De vrijheid van meningsuiting? Overigens verdient 'seniele teringlijer' ook niet de schoonheidsprijs.

Lore

Citaat van: 666 op juni 23, 2020, 12:39:27
Als er een discussie tussen dat vrouwtje en vooral Derksen ontstond moest Genee iedere keer zijn eigen eigen (doordachte) mening drammen. Als presentator moet je dit gaan leiden en vooral niet doen wat hij gisteren deed. Zelf altijd voorzetjes geven en zelf het hardst om zijn eigen gecreëerde en uitgelokte uitspraken lachen en dan gisteren net doen of hij deugd... wat viel mij dat tegen zeg, je zou maar zo'n maat of collega hebben.

Ja, dat zal persoonlijke voorkeur zijn. Ik vind hem dus juist wel altijd interessant, omdat hij altijd scherp durft te interviewen.

Beul B

Wat JD gezegd heeft viel best mee. Ik hoor niemand er over wat voor vreselijke dingen die Akwasi gezegd heeft. En dan heb ik nog niet eens over alle grappen van cabaratiers op TV en in de schouwburg? Die kramen er ook veel uit. Het siert VI dat ze dat filmpje van Akwasi niet hebben laten zien.

el haj

Citaat van: Viper op juni 23, 2020, 15:54:14
Op basis van wat? De vrijheid van meningsuiting?

Op basis van zijn consequent laakbare gedragingen de afgelopen járen; discriminerende en racistische opmerkingen zijn bij deze man schering en inslag. Dat beperkt zich overigens niet tot onze 'zwarte' medeburgers; praktisch elke minderheidsgroepering is voor deze 'journalist' een acceptabel doelwit.

Citaat van: Viper op juni 23, 2020, 15:54:14
Overigens verdient 'seniele teringlijer' ook niet de schoonheidsprijs.

Klopt, maar mijn stem bereikt ook geen enkele honderdduizenden. Bovendien word ik hier niet voor betaald.

Viper

Dan kun je alle sportkantines en kleedkamers per direct sluiten. Ik vind het hooguit onopzettelijk kwetsend en zéker niet racistisch bedoeld. Daarbij heeft hij herhaaldelijk gezegd dat racisme keihard moet worden aangepakt.

sunderland

Even buiten dit onderwerp om. Hij zei over Cambuur dat we niet moesten zeuren en het moesten accepteren. 10 min later zegt ie 5 x dat het een schandalige beslissing is en dat de Knjb zwaar heeft gefaald. Daarna heb ik 10 uitzendingen gemist

Cambuur Groningen

Citaat van: Beul B op juni 23, 2020, 17:24:40
Wat JD gezegd heeft viel best mee. Ik hoor niemand er over wat voor vreselijke dingen die Akwasi gezegd heeft. En dan heb ik nog niet eens over alle grappen van cabaratiers op TV en in de schouwburg? Die kramen er ook veel uit. Het siert VI dat ze dat filmpje van Akwasi niet hebben laten zien.
Wat Akwasi zei is zeker niet handig, maar zie ik als beeldspraak. Net zoals de grap van Derksen misschien ook niet de juiste grap op het juiste moment was. Misschien verstandig als beide partijen aan de extreme kanten van het spectrum, zowel links als rechts eens echt naar elkaar luisteren en niet onmiddellijk met vuil gaan spuien.

Ik geloof echt niet dat iedereen in Nederland racistisch is (er zullen er vast een paar zijn) en dat betekent dat er grappen over afkomst en ras gemaakt moeten kunnen worden. Hoe vaak ik niet in Groningen grappen over Friezen heb moeten horen...

Persoonlijk denk ik dat het ook geen pijn doet om eens te luisteren waarom bv Zwarte Piet zo gevoelig ligt hij het zwarte deel van de Nederlandse bevolking. En is het dan zo'n enorm drama om er een roetveeg piet van te maken als je daarmee een stuk pijn wegneemt? Toen ik jong was, was zwarte piet nog een soort boeman die je met de roe gaf en je meenam in de zak van Sinterklaas. Dat was destijds traditie maar is simpelweg verdwenen. En de kinderen van nu  hebben daar geen weet van en genieten van snoep en kado's die ze krijgen, maakt niet uit van wie denk ik dan.

Maar goed, dat is mijn mening. Nu maar snel weer over voetbal praten voordat hier ook de pleuris uitbreekt net als op twitter :)

poelie-lwd

Citaat van: el haj op juni 23, 2020, 15:43:23
Wat een gejank. Derksen kiest zijn eigen woorden, daarvoor kun je niemand anders verantwoordelijk houden. 't Wordt tijd dat die seniele teringlijer van de buis afgeflikkerd wordt.

Wat een gejank. Akwasi kiest zijn eigen woorden, daarvoor kun je niemand anders verantwoordelijk houden. 't Wordt tijd dat die labiele flapdrol van de buis afgeflikkerd wordt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Zo klaar met dit gedoe.
Zou er een slotje op kunnen?

Galdiano

Citaat van: speculeter op juni 24, 2020, 10:58:20
Zo klaar met dit gedoe.
Zou er een slotje op kunnen?

Ik sluit me hier bij aan. Totaal geen toegevoegde waarde, en onzinnige discussie. Slotje
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Jan Mulder kraamde er ook toen vreemde dingen uit, is ook het zwijgen opgelegd.

poelie-lwd

Dus als het even niet aanstaat een slotje? Noord Koreaanse taferelen...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Viper

Zijn er überhaupt nog moderators actief op CO?