Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 29, 2023, 12:25:46
Bangura is echt onhoudbaar, onze club is veel te netjes om m maar gewoon een jaar te houden. Dus zodra er een club concreet is gaat het wel rondkomen lijkt me. En van Kaam heeft volgens zichzelf een gelimiteerde transfersom in het contract en daarvan moet ook nog eens 20% naar Groningen.
Dus denk ik dat die transfersom 500K + moet zijn, om de kosten te dekken..
En voor Bangura zijn 2 Nederlandse clubs en 2 buitenlandse clubs ge?nteresseerd, dus bieden maar :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

We gaan het zien, ik hoop uiteraard op zoveel mogelijk zodat Reijnen ook wat speelgeld krijgt :P

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 29, 2023, 12:33:45
We gaan het zien, ik hoop uiteraard op zoveel mogelijk zodat Reijnen ook wat speelgeld krijgt :P
Inderdaad, shoppen met een gevulde portemonnee gaat makkelijker dan een met een bijna lege portemonnee |:) :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: justremco op mei 29, 2023, 12:25:46
Bangura is echt onhoudbaar, onze club is veel te netjes om m maar gewoon een jaar te houden. Dus zodra er een club concreet is gaat het wel rondkomen lijkt me. En van Kaam heeft volgens zichzelf een gelimiteerde transfersom in het contract en daarvan moet ook nog eens 20% naar Groningen.

De club is niet te netjes maar eerder te stom om vast te houden aan het bedrag waar men het een jaar geleden over had.

oost

Citaat van: justremco op mei 29, 2023, 12:25:46
Bangura is echt onhoudbaar, onze club is veel te netjes om m maar gewoon een jaar te houden. Dus zodra er een club concreet is gaat het wel rondkomen lijkt me. En van Kaam heeft volgens zichzelf een gelimiteerde transfersom in het contract en daarvan moet ook nog eens 20% naar Groningen.

Heb je ook enige idee hoog laag die clausule is?
Ik zelf verwacht rond het aankoop bedrag?

Bankzitter

Citaat van: papier op mei 29, 2023, 12:46:01
De club is niet te netjes maar eerder te stom om vast te houden aan het bedrag waar men het een jaar geleden over had.

Daar gaat vd Belt/ Booij niet meer over maar Reijnen. Die is hopelijk een stuk slagvaardiger.

papier

Citaat van: Bankzitter op mei 29, 2023, 13:44:30
Daar gaat vd Belt/ Booij niet meer over maar Reijnen. Die is hopelijk een stuk slagvaardiger.

Het punt is meer dat we veel handelen zonder idee. Waar wil je naartoe als club? Welk technisch beleid hoort daarbij? En hoe ga je daar invulling aan geven? Dat is nu de taak voor Reijnen om daarvoor de lijnen uit te zetten, maar tegelijkertijd moet hij direct uitvoeren. Dat is wel lastig.

Noordcambuur

Alex als je gaat kiezen tussen NEC of Vitesse dan geef ik je een tip NEC.
Maar ik hoop dat je voor een buitenlandse club gaat dat levert Cambuur meer geld op :thumbsup

justremco

Citaat van: oost op mei 29, 2023, 13:35:46
Heb je ook enige idee hoog laag die clausule is?
Ik zelf verwacht rond het aankoop bedrag?

Nee geen idee, maar volgens mij was het aankoop bedrag vrij laag gezien de clausule van 20% die Groningen bedongen heeft

PePe

Citaat van: justremco op mei 29, 2023, 15:18:29
Nee geen idee, maar volgens mij was het aankoop bedrag vrij laag gezien de clausule van 20% die Groningen bedongen heeft

20% heeft betrekking op van Kaam!! niet op Bangura.

Inferno-058

Citaat van: PePe op mei 29, 2023, 17:30:19
20% heeft betrekking op van Kaam!! niet op Bangura.
Hij bedoelt ook van Kaam volgens mij

justremco

Citaat van: Inferno-058 op mei 29, 2023, 17:33:23
Hij bedoelt ook van Kaam volgens mij

Ja eigenlijk verkeerde topic :P maar heb het idd over van Kaam

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 11:46:22
Watford FC
leuk geprobeerd, daar speelt/speelde een Al Bangura....

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juni 15, 2023, 11:52:36
leuk geprobeerd, daar speelt/speelde een Al Bangura....
? :? ?
IN HENK WE TRUST!!!