Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Allereerst heeft Alex Bangura, die dit seizoen al 13 keer in actie kwam voor het eerste elftal, een contract getekend voor 1 seizoen, met een optie voor nog een seizoen. Bangura (19) doorliep de jeugdopleiding van Feyenoord en maakte vorige zomer de overstap naar Leeuwarden.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Hopenlijk gaat hij zijn dozen eens om zijn schoenen weghalen.
Hopen dat hij zich laat zien dit seizoen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Benieuwd wat ze met hem van plan zijn. Als buitenspeler vond ik het niet veel, maar hij is een paar keer goed ingevallen als linksback. Daar vind ik hem met zijn inzet en duelkracht eigenlijk beter passen. We zullen zien hoe de ts daarover denkt.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: Collingwood op mei 27, 2019, 12:31:22
Benieuwd wat ze met hem van plan zijn. Als buitenspeler vond ik het niet veel, maar hij is een paar keer goed ingevallen als linksback. Daar vind ik hem met zijn inzet en duelkracht eigenlijk beter passen. We zullen zien hoe de ts daarover denkt.

zal toch een bankzitter worden neem ik aan

PePe

Een hele knappe goal Alex tegen Telstar, ga zo door! ! |:)

denistel

heel mooi voor die jongen knappe goal

V-man

Vorig jaar vond ik hem in de aanval maar niks. Tegen Volendam (oefenwedstrijdje) viel hij in voor Doke. Hij heerste, die wedstrijd op de linksback. Ik wist niet wat ik zag en nu afgelopen zaterdag verbaasde hij mij weer aangenaam! Een scorende linksback: NICE!

Yellow Army

Citaat van: denistel op mei 27, 2019, 22:23:30
zal toch een bankzitter worden neem ik aan

Daar ben ik niet zo zeker van. Deze jongen viel mij in de oefenpot tegen Volendam ook al positief op. Sambissa gaat serieuze concurrentie krijgen als je het mij vraagt.
Area 58

denistel

we zullen zien maar sambissa lijkt me zeker van zijn plek
en bangura heeft er tot nu toe in competitie verband een half
uur of zo gespeeld? dus afwachten he.

SCC

Goed ingevallen gisteren, lekker fel en direct in de passing.
Had het tegen NEC lastig, om het maar positief te houden, maar keurig opgepakt gisteren.

De Gast

Kun je van op aan ja.

Bankzitter

Er is gewoon een bank die allemaal erin kunnen worden gezet zonder dat het team er minder van wordt. En dat zou wel eens de doorslag kunnen geven in de strijd om promotie.

Tanjajeah

Is Bangura stiekem eigenlijk niet gewoon beter dan Sambissa? Speelde een prima wedstrijd tegen NEC, hopen dat zn blessure meevalt.

Galdiano

Ik loop al weken te schreeuwen om Bangura!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Geweldig wat een wedstrijd. Hulde.