Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Beter....weet ik niet.
Maar hij speelde een prima pot.

Bernardo

Vond hem zeker wel beter, vooral verdedigend. Sambissa altijd behoorlijk kwetsbar.

Yellow Army

Citaat van: Tanjajeah op januari 31, 2020, 23:11:16
Is Bangura stiekem eigenlijk niet gewoon beter dan Sambissa? Speelde een prima wedstrijd tegen NEC, hopen dat zn blessure meevalt.

Eens! Dat riep ik in de voorbereiding al.
Area 58

papier

Zat in het thuisvak en er werd me verteld dat vanuit nec zijde musaba altijd een van de gevaarlijkste mannen is. Bangura zat er echt bovenop en de rechtsbuiten kwam er niet aan te pas, erg goed gedaan. Complimenten.

denistel

krijg wel de indruk dat hij aanvallend minder hoeft te doen dan sambissa
en daardoor het verdedigen beter doet. vond sambissa vorige week de 2e
helft goed spelen juist omdat ie 4 a 5 x goed door kwam op links.

Yellow Army

Citaat van: denistel op februari 01, 2020, 00:19:33
krijg wel de indruk dat hij aanvallend minder hoeft te doen dan sambissa
en daardoor het verdedigen beter doet. vond sambissa vorige week de 2e
helft goed spelen juist omdat ie 4 a 5 x goed door kwam op links.

Daar ligt ook de kracht van Sambissa, maar als het meer op verdedigen aankomt zul je meer aan een Bangura hebben
Area 58

Montana

Bangura graag laten staan. Een van de beteren vandaag

De Gast

Meer dan waardige vervanger.

Bob Paisley

Voorkwam een zekere goal met zijn ingreep
Jammer dat hij er na geblesseerd er af moest

Huizen

Enorm genoten gisteren. Zit veel potentie in!  Ga zo door Alex |:) |:)

sunderland

Citaat van: Diemen op december 18, 2020, 09:04:11
Enorm genoten gisteren. Zit veel potentie in!  Ga zo door Alex |:) |:)
zit dicht tegen basis aan

denistel

vind em beter en feller dan sambissa hoor

Huizen

Citaat van: denistel op december 18, 2020, 13:36:05
vind em beter en feller dan sambissa hoor

En die opkomende power! Moeten we zuinig op zijn  |:)

Grijskijkert

Citaat van: Diemen op december 18, 2020, 13:51:28
En die opkomende power! Moeten we zuinig op zijn  |:)
Bij de 1-2 kwam hij terug wandelen en kon zijn  directe tegenstander scoren... Maar wat je zegt zuinig op zijn!
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Knap hoor op zo'n moeilijk moment zo goed invallen!!