Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 15, 2023, 12:01:35
Ken je klassiekers   :proost
Wat heeft dat met Alex te maken?
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 12:03:44
Wat heeft dat met Alex te maken?

Dat vraag je mij? Wie post het?
Iedereen heeft recht op mijn mening.



zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 12:24:19
Dit ken ik, maar is geen antwoord waarom Alex niet naar Watford gaat.
ik ging uit van een geintje, maar je hebt meer info?

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juni 15, 2023, 12:30:36
ik ging uit van een geintje, maar je hebt meer info?
Zie pb, mag van bepaalde mensen hier niets meer posten :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 12:32:19
Zie pb, mag van bepaalde mensen hier niets meer posten :zweep
:thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 12:32:19
Zie pb, mag van bepaalde mensen hier niets meer posten :zweep

En wij dan?
Henk, held, bedankt


zeewolde

Op twitter ook al een watford fansite die hem noemt

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juni 15, 2023, 12:42:27
Op twitter ook al een watford fansite die hem noemt
Zo wordt het voor Cambuur toch cashen? :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 12:44:00
Zo wordt het voor Cambuur toch cashen? :thumbsup
Gelimiteerd bedrag toch?
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 15, 2023, 12:53:23
Gelimiteerd bedrag toch?
Voor zover ik weet bij Alex niet.. Maar verwacht ook niet meer dan 50% meer dan voor een binnenlandse transfer. Dus maximaal 1,6 miljoen, wat voor Cambuur begrippen cashen is, en in Engeland een koopje.
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2023, 12:57:17
Voor zover ik weet bij Alex niet.. Maar verwacht ook niet meer dan 50% meer dan voor een binnenlandse transfer. Dus maximaal 1,6 miljoen, wat voor Cambuur begrippen cashen is, en in Engeland een koopje.

Dat zou voor ons echt een absolute toptransfer zijn. Echt een mooi bedrag, zeker na het afgelopen seizoen. Watford/Championship een mooie bestemming voor Alex. En bovenal aantoonbaar dat spelers kunnen groeien en een mooie stap kunnen maken vanuit onze club. Hopelijk komt het rond.