Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Specuveter op april 29, 2023, 19:32:32
Schijnt in de belangstelling te staan van NEC.
Vitesse, PEC en Sparta ook en er is buitenlandse interesse...
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op april 30, 2023, 10:00:47
En Bangura, Uldrikis en van Kaam (jeugd)internationaals, ik denk dat we zo'n 2 miljoen beuren voor deze drie.

Uldrikis raak je niet kwijt
Bangura 4 ton
Van Kaam 4 ton

Grijskijkert

Citaat van: De Gast op april 30, 2023, 11:48:06
Uldrikis raak je niet kwijt
Bangura 4 ton
Van Kaam 4 ton
:_schater
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op april 30, 2023, 12:12:46
:_schater
ben toch bang dat hij gelijk krijgt.
De Gast is vaak negatief, maar verwacht ook geen al te hoge opbrengsten.
Van Kaam misschien 6 ton. :

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op april 30, 2023, 12:16:13
ben toch bang dat hij gelijk krijgt.
De Gast is vaak negatief, maar verwacht ook geen al te hoge opbrengsten.
Van Kaam misschien 6 ton. :
Bangura had het zelf in de sportcast over minimaal 800k en hij moet niet weg zei hij ook, van Kaam gaat ook zoiets opleveren en Uldrikis die we volgens "de gast" niet kwijt raken kon deze winter naar Helsinki en er is meer interesse ;)
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op april 30, 2023, 10:00:47
En Bangura, Uldrikis en van Kaam (jeugd)internationaals, ik denk dat we zo'n 2 miljoen beuren voor deze drie.

Voor dit seizoen dachten we ook aan dergelijke bedragen voor Bangura en Hoedemakers en dat wilde toen ook niemand betalen. Daarnaast moeten we voor v Kaam nog een flink deel afdragen aan Grunn

Bankzitter

Misschien wilden clubs wel goede transfersom betalen maar hebben we het zelf niet goed onderhandeld.
Ik kan me echt niet voorstellen dat na 2 kampioenschappen en goede eerste seizoenshelft we geen goede aanbiedingen binnen hebben gehad (ook voor Kallon).

vd Belt en Booy zijn in ieder geval niet meer bezig met transferbeleid, eens kijken of Reijnen het wel lukt marktconforme transfersommen binnen te halen.

De Gast


papier

Bangura moet je een transfer gunnen, dat betekent denk ik wel dat we geen miljoen voor hem gaan vangen. Misschien de helft daarvan. Maar gunnen dus, zoals we dat met Hoedemakers ook hadden moeten doen. Ik ben van mening dat we eigenlijkal een seizoen te laat zijn. Zowel Mees als Alex zijn spelers die door kunnen groeien, zeker na een goed seizoen. Ik zou het ze gunnen omdat ze beide hebben bijgetekend zodat de club er ook wat aan heeft.

Daarnaast denk ik dat door dit te gunnen je ook een goed verhaal hebt voor andere jonge talenten. Je krijgt de kans om ervaring op te doen, je krijgt de mogelijkheden om door te groeien en Cambuur gunt je de volgende stap ook. Dat laatste gebeurd dus vrij weinig.

Daarnaast denk ik dat wanneer je spelers verkoopt op het juist moment en zijn doorgroeien, dat op termijn dit ook een positief effect heeft op de spelers. Kijk maar naar Ajax tov Feyenoord. Ajax verkoopt obv 'naam' al jeugdspelers voor miljoenen, Feyenoord verkoopt spelers voor miljoen die daadwerkelijk wat gepresteerd moeten hebben.

Kortom, gunnen gaat ons naar mijn idee op termijn niet alleen goede nieuwe talenten opleveren/over de streep trekken maar ook hogere bedragen op termijn.

oost

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1136441/nec-en-vitesse-zetten-zinnen-op-bangura-dan-zou-ik-kunnen-vertrekken-ja.html

Hopelijk kan cambuur nog een paar ton vangen. Best klote als je nagaat dat we vorige seizoen nog dachten een bedrag van rond de miljoen te kunnen vangen.
Maar goed ik zou begrijpen dat cambuur hem een stap gunt.

Destroyer

Echt jammer dat hij gaat maar gun hem het van harte!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: oost op mei 29, 2023, 11:01:45
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1136441/nec-en-vitesse-zetten-zinnen-op-bangura-dan-zou-ik-kunnen-vertrekken-ja.html

Hopelijk kan cambuur nog een paar ton vangen. Best klote als je nagaat dat we vorige seizoen nog dachten een bedrag van rond de miljoen te kunnen vangen.
Maar goed ik zou begrijpen dat cambuur hem een stap gunt.
Een paar ton? Daar koop je in de KKD niet eens een goede speler voor... Ik verwacht nog steeds een mooi bedrag van tussen de 500k en de 800k. En van Kaam idem...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2023, 12:02:23
Een paar ton? Daar koop je in de KKD niet eens een goede speler voor... Ik verwacht nog steeds een mooi bedrag van tussen de 500k en de 800k. En van Kaam idem...

Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ben bang dat we dat bedrag slechts zullen krijgen voor beide ipv per stuk

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 29, 2023, 12:06:28
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ben bang dat we dat bedrag slechts zullen krijgen voor beide ipv per stuk
Dan blijft Alex sowieso(net als Kallon), en van Kaam heeft Cambuur 400K gekost en er moet een deel naar Groningen(20%) dus ze gaan er echt geen geld achteraan gooien.
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Bangura is echt onhoudbaar, onze club is veel te netjes om m maar gewoon een jaar te houden. Dus zodra er een club concreet is gaat het wel rondkomen lijkt me. En van Kaam heeft volgens zichzelf een gelimiteerde transfersom in het contract en daarvan moet ook nog eens 20% naar Groningen.