Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 30, 2023, 11:00:17
Liet zijn man wel  erg gemakkelijk lopen bij de 1-2. Is vaak kapot aan eind van de wedstrijd door de energie die hij er in stopt. Had gisteren overigens weinig mogelijkheden mee op te komen, maar is wel altijd gevaarlijk als ie dat doet. Aan de andere kant gebeurt dat nooit.

Als je dat aan de andere kant ook wil moet je Sai opstellen.

De Gast

Eigenlijk onbegrijpelijk dat zo'n timide jongen van 23 jaar aanvoerder is. Hij hoort onder de vleugels van ervaren spelers te groeien maar wordt voor de tweede keer dit seizoen gebombardeerd tot aanvoerder maar straalt in niks uit dit (al) te zijn. Net zoals Hoedemakers, net zoals Bergsma, net zoals Uldrikis. Typerend ook weer voor dit seizoen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op april 10, 2023, 09:15:42
Eigenlijk onbegrijpelijk dat zo'n timide jongen van 23 jaar aanvoerder is. Hij hoort onder de vleugels van ervaren spelers te groeien maar wordt voor de tweede keer dit seizoen gebombardeerd tot aanvoerder maar straalt in niks uit dit (al) te zijn. Net zoals Hoedemakers, net zoals Bergsma, net zoals Uldrikis. Typerend ook weer voor dit seizoen.
Wie wel?  :D
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Vreemde gele kaart gekregen van Naaihuis.
Het duurde veel gelang dat hij er weer in het veld mocht komen.
Grensrechter gaf toestemming en Naaihuis niet?. :gelekaart

EdsjeSCC

Citaat van: Noordcambuur op april 16, 2023, 21:23:56
Vreemde gele kaart gekregen van Naaihuis.
Het duurde veel gelang dat hij er weer in het veld mocht komen.
Grensrechter gaf toestemming en Naaihuis niet?. :gelekaart

Heeft zelf toegegeven dat het zijn eigen fout was juh

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op april 16, 2023, 22:07:40
Heeft zelf toegegeven dat het zijn eigen fout was juh
ohhhh juh wat een fout van onze aanvoerder.

Specuveter

Schijnt in de belangstelling te staan van NEC.

De Gast

Tsja uitverkoop deze zomer. Voor een prikkie of gratis op te halen.
Wat een zonde.

Bankzitter

Bangura is niet transfervrij. Nog een jaar contract.

Destroyer

Citaat van: Bankzitter op april 29, 2023, 23:08:38
Bangura is niet transfervrij. Nog een jaar contract.

Mooi verkopen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Uiteraard. Ukdrikis, v Kaam en Bangura kan bij elkaar toch nog minimaal een miljoen opleveren en dan gaan zijn het nog koopjes voor de meeste clubs.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op april 30, 2023, 07:54:12
Uiteraard. Ukdrikis, v Kaam en Bangura kan bij elkaar toch nog minimaal een miljoen opleveren en dan gaan zijn het nog koopjes voor de meeste clubs.
Een miljoen? Dat is toch veel te weinig als je ziet wat er voor KKD spelers wordt gevraagd zonder eredivisie ervaring of heel weinig eredivisie ervaring...
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Verschil is dat die prijzige kkd jongens een goeie vorm hebben en er fris uit zien en de onze uitgeblust. Waar zou je meer voor betalen..

Bankzitter

Minimaal 1 miljoen, kan ook *veel) meer zijn.

Uldrikis is niet in goede vorm maar een paar aardige interlands en er is wel buitenlandse interesse. En hij heeft zijn fysiek mee... er is altijd een markt voor een speler met zijn lengte.

v Kaam is gewoon in prima vorm en Bangura wat wisselvallig maar alleen een blinde scout ziet de potentie niet van die gozer.

vd Water en Bergsma zouden ook nog verkocht kunnen worden maar die raak je niet zo makkelijk kwijt idd. Daar ben ik het eens dat een club dan eerder voor een KKD talent al gaan.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op april 30, 2023, 09:21:12
Minimaal 1 miljoen, kan ook *veel) meer zijn.

Uldrikis is niet in goede vorm maar een paar aardige interlands en er is wel buitenlandse interesse. En hij heeft zijn fysiek mee... er is altijd een markt voor een speler met zijn lengte.

v Kaam is gewoon in prima vorm en Bangura wat wisselvallig maar alleen een blinde scout ziet de potentie niet van die gozer.

vd Water en Bergsma zouden ook nog verkocht kunnen worden maar die raak je niet zo makkelijk kwijt idd. Daar ben ik het eens dat een club dan eerder voor een KKD talent al gaan.
En Bangura, Uldrikis en van Kaam (jeugd)internationaals, ik denk dat we zo'n 2 miljoen beuren voor deze drie.
IN HENK WE TRUST!!!