Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Alex Bangura

Gestart door Collingwood, mei 27, 2019, 12:21:07

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

En op karakter de voorzet waar de 0-1 uit viel!

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2023, 10:02:31
Machtig mooi juichen van bangura gisteren _O_
Ik vond wel dat de rest wel erg snel binnen was.
Hij kwam na interview nog even ri uitvak. Was mooi

sunderland

Was gisteren de allerbeste op het veld!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Geelblauwstiens op januari 27, 2023, 11:09:48
Ik vond wel dat de rest wel erg snel binnen was.
Hij kwam na interview nog even ri uitvak. Was mooi

Ik bedoelde direct na het doelpunt
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Geelblauwstiens op januari 27, 2023, 11:09:48
Ik vond wel dat de rest wel erg snel binnen was.
Hij kwam na interview nog even ri uitvak. Was mooi

Hadden advies gekregen van de veiligsheidsmensen van Grunn snel naar binnen te gaan hoorde ik
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: sunderland op januari 27, 2023, 11:31:37
Was gisteren de allerbeste op het veld!
Van alle 22 spelers was Bangura inderdaad de beste, maar waar je niemand over hoort en wie ik echt de beste op het veld vond was Nijhuis.
Hij leide de wedstrijd, liet hem niet ontsporen en met zijn manier van fluiten kon het ook een wedstrijd worden.

Treb

Citaat van: Vlampiep op januari 27, 2023, 12:33:05
Van alle 22 spelers was Bangura inderdaad de beste, maar waar je niemand over hoort en wie ik echt de beste op het veld vond was Nijhuis.
Hij leide de wedstrijd, liet hem niet ontsporen en met zijn manier van fluiten kon het ook een wedstrijd worden.

Hij fluit zo apart.. maar dat weet je en je hebt er vrede mee.

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op januari 27, 2023, 12:33:05
Van alle 22 spelers was Bangura inderdaad de beste, maar waar je niemand over hoort en wie ik echt de beste op het veld vond was Nijhuis.
Hij leide de wedstrijd, liet hem niet ontsporen en met zijn manier van fluiten kon het ook een wedstrijd worden.
Vond Bangura zeker niet de beste, wel degene met de meeste drive.
De echte, dat lees je :devil

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op januari 27, 2023, 13:00:56
Vond Bangura zeker niet de beste, wel degene met de meeste drive.
In deze periode is ??noog dan ook al gauw koning, maar inderdaad hij heeft wel beter laten zien.

Montana

#429
Ik vond Bangura echt verbazingwekkend slecht gisteren. Simpele ballen kwamen niet aan. Gelukkig wel een -soort van- assisit. Het is hem natuurlijk vergeven want wat een strijd en power heeft hij er als vanouds w?l ingegooid.
En prachtig ook hoe hij in z'n eentje nog ff een feestje kwam vieren voor het uitvak. |:)

Ollie

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2023, 12:13:10
Hadden advies gekregen van de veiligsheidsmensen van Grunn snel naar binnen te gaan hoorde ik
Klopt, dat idee had ik ook. Je zag mensen van de Cambuur-leiding gebaren maken naar de spelers, dat ze niet te lang op het veld mochten blijven. Enkele spelers vonden dat zichtbaar jammer (waaronder Bangura)

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 27, 2023, 12:13:10
Hadden advies gekregen van de veiligsheidsmensen van Grunn snel naar binnen te gaan hoorde ik
Achteraf idd wel begrijpelijk. Mooi zooitje daar

denistel

Citaat van: sunderland op januari 27, 2023, 11:31:37
Was gisteren de allerbeste op het veld!

vond je >> drive wel maar tig slechte aannames ik vond balk de beste
man op het veld was een prima invalbeurt

Bob Paisley

Citaat van: Montana op januari 27, 2023, 14:07:10
Ik vond Bangura echt verbazingwekkend slecht gisteren. Simpele ballen kwamen niet aan. Gelukkig wel een -soort van- assisit. Het is hem natuurlijk vergeven want wat een strijd en power heeft hij er als vanouds w?l ingegooid.
En prachtig ook hoe hij in z'n eentje nog ff een feestje kwam vieren vor het uitvak. |:)
Mee eens voetballend erg matig.    Maar met zijn passie en inzet was niks mis

Kuzmanovic-Apeldoorn

Liet zijn man wel  erg gemakkelijk lopen bij de 1-2. Is vaak kapot aan eind van de wedstrijd door de energie die hij er in stopt. Had gisteren overigens weinig mogelijkheden mee op te komen, maar is wel altijd gevaarlijk als ie dat doet. Aan de andere kant gebeurt dat nooit.
Henk, held, bedankt