Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

David Sambissa

Gestart door justremco, april 23, 2018, 18:35:37

Vorige topic - Volgende topic

justremco

TRANSFER | Onze eerste aanwinst is binnen! Linkervleugelverdediger David Sambissa (22) komt SC #Cambuur vanaf komende zomer versterken. Bienvenue et succès David! https://t.co/Os1qFIh3qM

denistel


SC Cambuur versterkt zich met David Sambissa

23 april 2018, 18:33
De eerste aanwinst voor volgend seizoen is binnen! Linkervleugelverdediger David Sambissa maakt deze zomer transfervrij de overstap van FC Twente naar SC Cambuur. De 22-jarige Fransman heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor één seizoen, met een optie voor nog een seizoen. Wel moet hij nog medisch worden gekeurd.

Sambissa doorliep de jeugdopleiding van het roemruchte Girondins de Bordeaux en vertegenwoordigde zijn land in diverse jeugdteams. Vorig seizoen vertrok uit Frankrijk om het shirt te dragen van FC Twente. Bij de Tukkers zat de jonge verdediger al wel bij de wedstrijdselectie en maakte hij minuten in oefenwedstrijden, maar tot een officieel debuut kwam het nog niet.

Technisch Manager Foeke Booy over de komst van Sambissa: "David is jong, talentvol en past binnen onze speelstijl. Bovendien beschikt hij over een goede winnaarsmentaliteit. Hiermee is hij een zeer welkome aanvulling van onze selectie en past hij bovendien goed bij het unieke karakter van onze club."


Bankzitter

We hadden toch geen links back? Komt van Twente dus Hake zal hem wel kennen.

denistel

die laatste 2 regels sprak booy trouwens over teysse ook en dat verhaal is bekend.

we zullen zien hopen op een goeie aanwinst.

ChantiSCC

Citaat van: denistel op april 23, 2018, 18:44:56
die laatste 2 regels sprak booy trouwens over teysse ook en dat verhaal is bekend.

we zullen zien hopen op een goeie aanwinst.

Heeft hij Teijsse talentvol genoemd?  :_schater mag hopen van niet want dan kunnen we wel ophouden met booy

justremco

https://youtu.be/Lf9dpVZ7ZRk

Hier wat beelden. Afgaande op dit filmpje is het wel een speler met diepgang die over de bal heen kijkt  8)

Noordcambuur

Welkom David en ik wens je heel veel succes.

Galdiano

Cuevas was verder dan Sambissa.
Denk een prima versterking voor Cambuur.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Als ik alles beetje lees van de Twente supporters zijn ze niet blij dat deze jongen vertrekt uit Enschede.

Collingwood

Nog nooit van deze speler gehoord, zal uit de koker van Hake komen. Ben benieuwd, welkom in ieder geval!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: ChantiSCC op april 23, 2018, 18:50:18
Heeft hij Teijsse talentvol genoemd?  :_schater mag hopen van niet want dan kunnen we wel ophouden met booy

Volgens Booy is Tissoudali een middenvelder dus wat dat aangaat  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Hatsikidee top versterking?. Positief zijn .

denistel

Citaat van: ChantiSCC op april 23, 2018, 18:50:18
Heeft hij Teijsse talentvol genoemd?  :_schater mag hopen van niet want dan kunnen we wel ophouden met booy

nee maar wel een speler die bij het karakter van onze club paste nou dat hevve we zien,

Tanjajeah

Zal denk ik de back-up-back worden voor de linker verdediger die nog gehaald gaat worden.

Galdiano

Twente supoorters lopen te jammeren dat hij zeer bruikbaar zou zijn komend seizoen.  :_schater _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets