Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

David Sambissa

Gestart door justremco, april 23, 2018, 18:35:37

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op april 28, 2018, 20:45:32
Ik heb hem ook niet zien spelen, maar ik weet wel wie hem heeft gehaald.
Dit is namelijk de zelfde persoon die Theijsse ook als directe versterking haalde.
Sambissa zal wel potentie hebben anders speelde hij niet bij Jong Twente, maar of hij mee kan in de A selectie is nog maar de vraag.
En de zelfde persoon haalde Crowley.... ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Cor op april 29, 2018, 07:51:35
Ik ben hartstikke rustig :) Maar Vlampiep moet een enorme hekel aan Booy hebben en kan het niet laten om dat iedere keerl te laten blijken.
Oké Cor, laten we dit anders benaderen.
Rond de kerst zien we opnieuw wat Foeke ons heeft gebracht.
Ik hoop oprecht dat hij ons met nieuwe spelers dan naar een aanzienlijk hoger niveau heeft weten te brengen.
Als dat niet het geval is verwacht ik dan van jou dat je dit ook onderkent en hier nog eens op terug wil komen.
Verder goed weekend Cor en op naar de tweede ronde.



Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op april 29, 2018, 08:28:14
En de zelfde persoon haalde Crowley.... ;)
Miskien het hij meer festant van middenvelders en anfallers :zweep

Noordcambuur

Deze speler heeft hier nog geen bal geraakt en wordt nu al beoordeeld knap hoor.

Bankzitter

Haha, mooi clubje zijn we toch :)

Ik reken Hake op deze speler af, die kent hem en vindt hem blijkbaar wel goed genoeg.
Ik heb liever een goedkope misser op de linksback dan dat we op de 10 of in de spits een dure miskoop hebben.
Daarbij kan Hake een maximale teamprestatie met wat minder getalenteerde spelers halen, dus maak me hier niet zo veel zorgen over.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op april 29, 2018, 09:00:55
Haha, mooi clubje zijn we toch :)

Ik reken Hake op deze speler af, die kent hem en vindt hem blijkbaar wel goed genoeg.
Ik heb liever een goedkope misser op de linksback dan dat we op de 10 of in de spits een dure miskoop hebben.
Daarbij kan Hake een maximale teamprestatie met wat minder getalenteerde spelers halen, dus maak me hier niet zo veel zorgen over.
Sambissa halen voor de linker kant is natuurlijk prima, maar het is afwachten of hij goed genoeg als direct inzetbaar.
Als er een stevige linkerverdediger bij komt kan de club zich daar dan ook geen buil aan vallen.
Een nummer 10 daartegen zal moeilijk worden, want een goeie is niet te betalen.
Hopelijk kunnen ze David overnemen van Willem2. Hij zal wel wat moeten kosten, maar dan weten we dat het geen miskoop is.
Verder maak ik mij niet zo veel zorgen over de spits positie als Robertha en Rossi en Bartho blijven.

papier

Vrij oud, nooit in het eerste gespeeld, wisselende verhalen. Laten we hopen op een gevalletje Monteiro en anders maar achter Brands en Bosz aan.

Galdiano

Er is maar één man verantwoordelijk aan de komst van Sambissa en dat is Hake. Op zijn advies is hij aangetrokken.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op april 29, 2018, 12:31:31
Er is maar één man verantwoordelijk aan de komst van Sambissa en dat is Hake. Op zijn advies is hij aangetrokken.  |:)

advies ja en booy moet de eindbeslissing nemen toch??

Cor

Citaat van: denistel op april 29, 2018, 13:33:21
advies ja en booy moet de eindbeslissing nemen toch??

Dat is wel heel erg gemakkelijk. Waarom niet eerst eens een half jaar afwachten en dan er iets van vinden.

Cor

Citaat van: Vlampiep op april 29, 2018, 08:41:06
Oké Cor, laten we dit anders benaderen.
Rond de kerst zien we opnieuw wat Foeke ons heeft gebracht.
Ik hoop oprecht dat hij ons met nieuwe spelers dan naar een aanzienlijk hoger niveau heeft weten te brengen.
Als dat niet het geval is verwacht ik dan van jou dat je dit ook onderkent en hier nog eens op terug wil komen.
Verder goed weekend Cor en op naar de tweede ronde.

Dat is voor mij geen enkel probleem. Ik weet niet of Booy voor ons de juiste man op de juiste plaats is. Maar ben wel van mening dat hij een kans verdient, afbranden kan altijd nog.

Galdiano

Citaat van: denistel op april 29, 2018, 13:33:21
advies ja en booy moet de eindbeslissing nemen toch??

Als Hake perse een speler wil die niet te duur is. Gaat hij gewoon komen.
je moet wel een hele grote meneer zijn om dat tegen te houden als TD.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Vlampiep

Citaat van: Cor op april 30, 2018, 09:03:08
Dat is voor mij geen enkel probleem. Ik weet niet of Booy voor ons de juiste man op de juiste plaats is. Maar ben wel van mening dat hij een kans verdient, afbranden kan altijd nog.
:_schater :_schater
Ben ik helemaal met je eens.

denistel

Citaat van: Galdiano op april 30, 2018, 09:14:36
Als Hake perse een speler wil die niet te duur is. Gaat hij gewoon komen.
je moet wel een hele grote meneer zijn om dat tegen te houden als TD.

dat snap ik wel maar booy is als td toch eindverantwoordelijk voor de aankopen.

Cor

Citaat van: denistel op april 30, 2018, 10:31:01
dat snap ik wel maar booy is als td toch eindverantwoordelijk voor de aankopen.

Ik mag toch hopen van niet. Als er uit intern overleg komt dat men een speler wil hebben zal Booy de onderhandelingen over de contracten voeren, maar het is toch een gezamenlijke verantwoording?