Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

David Sambissa

Gestart door justremco, april 23, 2018, 18:35:37

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: denistel op april 23, 2018, 21:53:10
nee maar wel een speler die bij het karakter van onze club paste nou dat hevve we zien,
Wat Foeke betreft hewwe wij denk ik ut selfde gefoel over hem.

Nancai

Citaat van: Galdiano op april 23, 2018, 22:07:12
Twente supoorters lopen te jammeren dat hij zeer bruikbaar zou zijn komend seizoen.  :_schater _O_

In de Juup  :_schater

speculeter

Hij speelt ook regelmatig als verdedigende middenvelder lees ik op twente forum.
En doet dat ook goed!

sk13

Zal hij bij scc wel op de rechtsbuiten komen.????

denistel

vanmiddag tegen Harkema de 1e helft een drama hoor ik

justremco

Citaat van: denistel op april 28, 2018, 18:36:56
vanmiddag tegen Harkema de 1e helft een drama hoor ik

Toch een simpele 0-3 overwinning. Maar of dit een speler is die ons sterker maakt zal moeten blijken

Collingwood

Eén slechte helft van horen en zeggen. Om op basis daarvan mensen te gaan beoordelen...
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Citaat van: denistel op april 28, 2018, 19:37:27
just Remco geeft het zelf gezien dus zuigt het niet uit zijn duim toch

Ik wist niet dat het van justremco kwam (blijkt niet uit jouw bericht), en ik denk zeker niet dat die dingen uit zijn duim zuigt. Maar dan nog denk ik dat één slechte helft niet zoveel zegt.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Dat is wel heel snel een oordeel vellen. ...

denistel

Citaat van: Collingwood op april 28, 2018, 19:40:56
Ik wist niet dat het van justremco kwam (blijkt niet uit jouw bericht), en ik denk zeker niet dat die dingen uit zijn duim zuigt. Maar dan nog denk ik dat één slechte helft niet zoveel zegt.

kwam ook niet van hem ik haalde even 2 dingen door elkaar.

ik oordeel verder ook niet over deze speler al1 vanmiddag werd
ie de 1e helft weg gespeeld

Vlampiep

Ik heb hem ook niet zien spelen, maar ik weet wel wie hem heeft gehaald.
Dit is namelijk de zelfde persoon die Theijsse ook als directe versterking haalde.
Sambissa zal wel potentie hebben anders speelde hij niet bij Jong Twente, maar of hij mee kan in de A selectie is nog maar de vraag.

justremco

Citaat van: Vlampiep op april 28, 2018, 20:45:32
Ik heb hem ook niet zien spelen, maar ik weet wel wie hem heeft gehaald.
Dit is namelijk de zelfde persoon die Theijsse ook als directe versterking haalde.
Sambissa zal wel potentie hebben anders speelde hij niet bij Jong Twente, maar of hij mee kan in de A selectie is nog maar de vraag.

Zou die niet uit het netwerk van Hake komen??

Cor

Citaat van: Vlampiep op april 28, 2018, 20:45:32
Ik heb hem ook niet zien spelen, maar ik weet wel wie hem heeft gehaald.
Dit is namelijk de zelfde persoon die Theijsse ook als directe versterking haalde.
Sambissa zal wel potentie hebben anders speelde hij niet bij Jong Twente, maar of hij mee kan in de A selectie is nog maar de vraag.

Kan je nou niet een keer ophouden met het Booy bashen?? Jezus kerel, wat ben jij negatief, koos hij jou nooit in z'n team op school? Dit forum is verworden tot het ventileren van de mening van een 10 tal mensen die menen dat ze het allemaal beter weten. Geen wonder dat de oude forumgangers weg zijn. 1 helft en we weten alweer dat het een drama was! Een drama is het in Syrië, hier is het gewoon een speler die nog moet wennen aan de club.

denistel

rustig cor hij vraagt zich al1 af of ie mee kan met de 1e selectie das wat anders dan een drama.

Cor

Citaat van: denistel op april 29, 2018, 07:24:29
rustig cor hij vraagt zich al1 af of ie mee kan met de 1e selectie das wat anders dan een drama.

Ik ben hartstikke rustig :) Maar Vlampiep moet een enorme hekel aan Booy hebben en kan het niet laten om dat iedere keerl te laten blijken.