Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Yellow Army op januari 06, 2015, 07:22:32
Als het niet in overleg met Bakker naar buiten is gebracht kan je je afvragen of het netjes is. Wat je hier wel mee bereikt is dat men niet gaat speculeren zoals vorig jaar door gewoon open en eerlijk te zijn. Ik kan dit persoonlijk wel waarderen.

Tsjah, moet je de discussies nagaan hier op het forum als hij wederom, zonder logische verklaring, niet mee zou zijn gegaan.

Gasgeve

Ideaal toch dat hij niet zolang van huis kan, hierdoor kunnen we nog jaren met Bakkertje op het middenveld spelen.

moodygrunn

Citaat van: Gasgeve op januari 06, 2015, 14:59:38
Ideaal toch dat hij niet zolang van huis kan, hierdoor kunnen we nog jaren met Bakkertje op het middenveld spelen.

Dat wordt nog wat als we in het nieuwe stadion bij het WTC gaan voetballen, Bakkertje eerste paar weken wat onwennig  8P
In Henk en Sandor we trust

Gasgeve

Citaat van: moodygrunn op januari 06, 2015, 15:01:18
Dat wordt nog wat als we in het nieuwe stadion bij het WTC gaan voetballen, Bakkertje eerste paar weken wat onwennig  8P
Nog een reden om op de huidige locatie te blijven!

veteraan

hou toch op man, begint wat kinderlijk te worden

Yellow Army

Is gelijk ook het uitsyndroom van Bakker verklaard.
Area 58

Scc01

Je kan veel zeggen van de beste man. Maar ik kan hen toch wel waarderen. Hij had eind van het seizoen ook gewoon de deur uit kunnen lopen net als een aantal anderen. Maar hij tekent gewoon bij. En als hij er moet staan is hij er ook. En allemaal leuk daar in de Algarve maar na een dag waren er alweer 6 spelers met pijntjes.

Vedetski

Citaat van: Scc01 op januari 06, 2015, 16:54:55
Je kan veel zeggen van de beste man. Maar ik kan hen toch wel waarderen. Hij had eind van het seizoen ook gewoon de deur uit kunnen lopen net als een aantal anderen. Maar hij tekent gewoon bij. En als hij er moet staan is hij er ook. En allemaal leuk daar in de Algarve maar na een dag waren er alweer 6 spelers met pijntjes.

dr zullen wel lekkere portugese masseuses zijn daar :zweep
:koffie

Cambuur123

klasse om ermee naar buiten te komen! Denk niet dat alle spelers dat zouden doen, zoals henkie ook al zei in het interview van Cambuur TV: spelers moeten ook fit zijn in het koppie.

Erg vervelend kwaaltje lijkt me, geeft niks jongen  :thumbsup

reisbureau

Citaat van: Cambuur123 op januari 06, 2015, 19:04:39
klasse om ermee naar buiten te komen! Denk niet dat alle spelers dat zouden doen, zoals henkie ook al zei in het interview van Cambuur TV: spelers moeten ook fit zijn in het koppie.

Erg vervelend kwaaltje lijkt me, geeft niks jongen  :thumbsup

Niet alleen goed dat hij ermee naar buitenkomt. Geeft duidelijkheid. En daarnaast natuurlijk inderdaad vervelend.
Maar hij is straks de enige die topfit is als ik alle twitterberichten mag geloven over Portugal :y

denistel

trainingskamp gaat oek om groepsgevoel toch dingen met elkaar doen wordt je als groep sterker van
maar we zullen zien hoe het na de winterstop gaat met bakkertje.

poelie-lwd

Citaat van: denistel op januari 07, 2015, 17:47:26
trainingskamp gaat oek om groepsgevoel toch dingen met elkaar doen wordt je als groep sterker van
maar we zullen zien hoe het na de winterstop gaat met bakkertje.

Dus de nieuwe spelers die na het trainingskamp aansluiten zijn volgens jou theorie kansloos? Onzin! Bakker bashen, niets meer of minder.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op januari 07, 2015, 17:57:36
Dus de nieuwe spelers die na het trainingskamp aansluiten zijn volgens jou theorie kansloos? Onzin! Bakker bashen, niets meer of minder.

Nee, tuurlijk niet. Maar je komt er ook niet dichter bij de basis van. Ze trainen toch weer systemen in Portugal en dat mist hij nu wel

Utekleitrokken

Citaat van: Lore op januari 07, 2015, 19:47:04
Nee, tuurlijk niet. Maar je komt er ook niet dichter bij de basis van. Ze trainen toch weer systemen in Portugal en dat mist hij nu wel

Het is verschrikkelijk dat ie dat nu mist...


Als ie er nu wel was en hij is er niet met zijn hoofd bij, mist hij dat ook.

Lore

Citaat van: Utekleitrokken op januari 07, 2015, 19:59:21
Het is verschrikkelijk dat ie dat nu mist...


Als ie er nu wel was en hij is er niet met zijn hoofd bij, mist hij dat ook.

Ziek is ziek en heimwee is een ziekte, maar daarom wordt hij er niet beter van!