Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Erik Bakker

Gestart door Thieske, maart 08, 2013, 12:17:13

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Citaat van: Lore op januari 07, 2015, 20:29:44
Ziek is ziek en heimwee is een ziekte, maar daarom wordt hij er niet beter van!

Ik bedoel maar dat het gemiste vast wel in te halen is. De situatie is niet wenselijk voor beide partijen maar ik vind het knap dat er ruimte is bij Cambuur voor dergelijk maatwerk  ;)

Die jongen gaat vlammen de rest v.h seizoen   :thumbsup

poelie-lwd

Citaat van: Lore op januari 07, 2015, 19:47:04
Nee, tuurlijk niet. Maar je komt er ook niet dichter bij de basis van. Ze trainen toch weer systemen in Portugal en dat mist hij nu wel

Dat doen ze al vanaf dag 1 na de zomerstop. Denk je dat een week absentie dat allemaal teniet doet? Wat mij betreft gelul in de ruimte. Bakker heeft een probleem waar hij zelf waarschijnlijk nog het meest onder te lijden heeft en wat gaan wij doen? Wij lullen in onzinnige termen als verstoren van het groepsproces blablabla. Als het Ogbeche met vliegangst of voor mijn part Reijnen met straatvrees was geweest had de toonzetting wel wat anders geweest hier.

Ik heb respect voor het feit dat Bakker hierover open kaart heeft gespeeld. Daarmee is voor mij de kous af. Hopelijk, en daar ga ik wel van uit voor Henk ook. Overigens ben ik ook nog niet vergeten dat Bakker ondanks zijn heimwee wel de hele belangrijke 0-1 binnenschoot op een ver en afgelegen trapveldje Woudenstein. In mijn ogen verdiend deze jongen wel wat meer krediet dan wat oeverloos gewauwel over het missen van een nietszeggend trainingsweekje.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

veteraan

Hij had toch beter kunnen zegen dat het een keelontsteking was,

papier

Nee joh, je zwaktes kennen dat is een kracht. Mogen wel meer spelers doen en dan het liefst op het veld.

Scc01

Een trainingsweekje waar voorlopig meer ellende aan blessures dan goede dingen vandaan komen. En een week missen in een groepsprocess, lekker belangrijk. Als het allemaal in die week gedaan moest worden was het wel heel erg triest.

Montana

Citaat van: poelie-lwd op januari 07, 2015, 20:52:26
Dat doen ze al vanaf dag 1 na de zomerstop. Denk je dat een week absentie dat allemaal teniet doet? Wat mij betreft gelul in de ruimte. Bakker heeft een probleem waar hij zelf waarschijnlijk nog het meest onder te lijden heeft en wat gaan wij doen? Wij lullen in onzinnige termen als verstoren van het groepsproces blablabla. Als het Ogbeche met vliegangst of voor mijn part Reijnen met straatvrees was geweest had de toonzetting wel wat anders geweest hier.

Ik heb respect voor het feit dat Bakker hierover open kaart heeft gespeeld. Daarmee is voor mij de kous af. Hopelijk, en daar ga ik wel van uit voor Henk ook. Overigens ben ik ook nog niet vergeten dat Bakker ondanks zijn heimwee wel de hele belangrijke 0-1 binnenschoot op een ver en afgelegen trapveldje Woudenstein. In mijn ogen verdiend deze jongen wel wat meer krediet dan wat oeverloos gewauwel over het missen van een nietszeggend trainingsweekje.

AMEN! |:)

michello

Citaat van: poelie-lwd op januari 07, 2015, 20:52:26
Dat doen ze al vanaf dag 1 na de zomerstop. Denk je dat een week absentie dat allemaal teniet doet? Wat mij betreft gelul in de ruimte. Bakker heeft een probleem waar hij zelf waarschijnlijk nog het meest onder te lijden heeft en wat gaan wij doen? Wij lullen in onzinnige termen als verstoren van het groepsproces blablabla. Als het Ogbeche met vliegangst of voor mijn part Reijnen met straatvrees was geweest had de toonzetting wel wat anders geweest hier.

Ik heb respect voor het feit dat Bakker hierover open kaart heeft gespeeld. Daarmee is voor mij de kous af. Hopelijk, en daar ga ik wel van uit voor Henk ook. Overigens ben ik ook nog niet vergeten dat Bakker ondanks zijn heimwee wel de hele belangrijke 0-1 binnenschoot op een ver en afgelegen trapveldje Woudenstein. In mijn ogen verdiend deze jongen wel wat meer krediet dan wat oeverloos gewauwel over het missen van een nietszeggend trainingsweekje.

_O_  :thumbsup

Clint


Lore

Citaat van: poelie-lwd op januari 07, 2015, 20:52:26
Dat doen ze al vanaf dag 1 na de zomerstop. Denk je dat een week absentie dat allemaal teniet doet? Wat mij betreft gelul in de ruimte. Bakker heeft een probleem waar hij zelf waarschijnlijk nog het meest onder te lijden heeft en wat gaan wij doen? Wij lullen in onzinnige termen als verstoren van het groepsproces blablabla. Als het Ogbeche met vliegangst of voor mijn part Reijnen met straatvrees was geweest had de toonzetting wel wat anders geweest hier.

Ik heb respect voor het feit dat Bakker hierover open kaart heeft gespeeld. Daarmee is voor mij de kous af. Hopelijk, en daar ga ik wel van uit voor Henk ook. Overigens ben ik ook nog niet vergeten dat Bakker ondanks zijn heimwee wel de hele belangrijke 0-1 binnenschoot op een ver en afgelegen trapveldje Woudenstein. In mijn ogen verdiend deze jongen wel wat meer krediet dan wat oeverloos gewauwel over het missen van een nietszeggend trainingsweekje.

Maar dat is niet wat ik zeg. Wat is zeg is dat ik er begrip voor heb en dat dit overmacht is. Niet Bakker zijn schuld, niet de schuld van Cambuur. Het enige wat ik aangeef is dat hij er niet beter van wordt. Dat kan je toch niet ontkennen?


Thieske

Citaat van: poelie-lwd op januari 07, 2015, 20:52:26
Dat doen ze al vanaf dag 1 na de zomerstop. Denk je dat een week absentie dat allemaal teniet doet? Wat mij betreft gelul in de ruimte. Bakker heeft een probleem waar hij zelf waarschijnlijk nog het meest onder te lijden heeft en wat gaan wij doen? Wij lullen in onzinnige termen als verstoren van het groepsproces blablabla. Als het Ogbeche met vliegangst of voor mijn part Reijnen met straatvrees was geweest had de toonzetting wel wat anders geweest hier.

Ik heb respect voor het feit dat Bakker hierover open kaart heeft gespeeld. Daarmee is voor mij de kous af. Hopelijk, en daar ga ik wel van uit voor Henk ook. Overigens ben ik ook nog niet vergeten dat Bakker ondanks zijn heimwee wel de hele belangrijke 0-1 binnenschoot op een ver en afgelegen trapveldje Woudenstein. In mijn ogen verdiend deze jongen wel wat meer krediet dan wat oeverloos gewauwel over het missen van een nietszeggend trainingsweekje.

:y :thumbsup

poelie-lwd

Citaat van: Lore op januari 08, 2015, 08:49:46
Maar dat is niet wat ik zeg. Wat is zeg is dat ik er begrip voor heb en dat dit overmacht is. Niet Bakker zijn schuld, niet de schuld van Cambuur. Het enige wat ik aangeef is dat hij er niet beter van wordt. Dat kan je toch niet ontkennen?

Dat ontken ik niet, net zo min als jij kan bevestigen dat hij er slechter van wordt. Misschien wordt Bakker juist sterker doordat hij nu een week meetraint met ongenuanceerde kleibeukers die dat jonkje met heimwee uit het betaalde voetbal wel even op zijn plaats willen zetten, weet jij veel.

Overigens las ik iets over een griepvirusje binnen de selectie. Dan hebben we met Bakker toch nog 1 topfitte speler die we op kunnenen stellen tegen ADO  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Lore

Citaat van: poelie-lwd op januari 08, 2015, 09:53:44
. Misschien wordt Bakker juist sterker doordat hij nu een week meetraint met ongenuanceerde kleibeukers die dat jonkje met heimwee uit het betaalde voetbal wel even op zijn plaats willen zetten, weet jij veel.


Als dat zo is, dan stel ik voor om Bob de rest van het seizoen daar mee te laten trainen!  :_schater

poelie-lwd

#687
Ik zou Bob Grutte Pier adviseren of een weekje steentjes tillen bij de Hulk  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vedetski

Citaat van: poelie-lwd op januari 07, 2015, 20:52:26
Dat doen ze al vanaf dag 1 na de zomerstop. Denk je dat een week absentie dat allemaal teniet doet? Wat mij betreft gelul in de ruimte. Bakker heeft een probleem waar hij zelf waarschijnlijk nog het meest onder te lijden heeft en wat gaan wij doen? Wij lullen in onzinnige termen als verstoren van het groepsproces blablabla. Als het Ogbeche met vliegangst of voor mijn part Reijnen met straatvrees was geweest had de toonzetting wel wat anders geweest hier.

Ik heb respect voor het feit dat Bakker hierover open kaart heeft gespeeld. Daarmee is voor mij de kous af. Hopelijk, en daar ga ik wel van uit voor Henk ook. Overigens ben ik ook nog niet vergeten dat Bakker ondanks zijn heimwee wel de hele belangrijke 0-1 binnenschoot op een ver en afgelegen trapveldje Woudenstein. In mijn ogen verdiend deze jongen wel wat meer krediet dan wat oeverloos gewauwel over het missen van een nietszeggend trainingsweekje.

_O_
:koffie

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op januari 08, 2015, 12:09:46
Ik zou Bob Grutte Pier adviseren of een weekje steentjes tillen bij de Hulk  :_schater
Te beginnen met kiezelsteentjes? :devil