Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Zit geen enkele progressie in het elftal na het trainingskamp in Spanje. Spelers worden eerder slechter dan beter onder deze man. Hake zal ongetwijfeld goede bedoelingen hebben, maar met dit beperkte materiaal lukt het niet.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op maart 05, 2019, 17:58:04
Zit geen enkele progressie in het elftal na het trainingskamp in Spanje. Spelers worden eerder slechter dan beter onder deze man. Hake zal ongetwijfeld goede bedoelingen hebben, maar met dit beperkte materiaal lukt het niet.
toch is dit materiaal beter dan wat er nu uitkomt.Dat waardeloze voetbal van nu hoeft ook niet. Niet om aan te gluren.Doaaagg

PePe

Wil Hake het team op een manier laten spelen, welke het niet kan spelen?

sunderland

Citaat van: PePe op maart 05, 2019, 21:01:26
Wil Hake het team op een manier laten spelen, welke het niet kan spelen?
welke manier dan? Niet vooruit 123.

richard

Succes volgend jaar buiten leeuwarden?

poelie-lwd

Citaat van: richard op maart 06, 2019, 22:42:26
Succes volgend jaar buiten leeuwarden?

Waterloo in Waalwijk vrees ik. Overigens hoop ik wel dat Rene door de voordeur vertrekt. Vind het een prima kerel die helaas niet kon pieken bij ons. Het materiaal daarentegen was natuurlijk ook van sloop nivo dus niet alles was hem aan te rekenen. Het belabberde spel (opvatting) natuurlijk wel.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DayDreamer

Ik vind Hake helemaal niet een rare man, en denk ook wel dat er een goede trainer in schuilt, alleen past hij niet bij onze mooie club vind ik.
Het is gewoon niet een goede combinatie, hij mist een stukje passie die bij deze club past.

Persoonlijk hoop ik dat er een compleet nieuwe technische staf komt, en dat Foeke ook vertrekt, overgrote deel van de contracten van deze selectie loopt ook af, dus mooi moment om schoon schip te maken en te gaan werken aan een team richting het nieuwe stadion, ik hoop van harte dat de directie dit ook ziet.

Wishfull thinking, maar laat aub Henk en Sandor terugkomen, ik verwacht dan ook een hoop nieuwe energie onder de supporters, iets wat ook heel erg nodig is.

denistel

Citaat van: DayDreamer op maart 07, 2019, 16:07:07
Ik vind Hake helemaal niet een rare man, en denk ook wel dat er een goede trainer in schuilt, alleen past hij niet bij onze mooie club vind ik.
Het is gewoon niet een goede combinatie, hij mist een stukje passie die bij deze club past.

Persoonlijk hoop ik dat er een compleet nieuwe technische staf komt, en dat Foeke ook vertrekt, overgrote deel van de contracten van deze selectie loopt ook af, dus mooi moment om schoon schip te maken en te gaan werken aan een team richting het nieuwe stadion, ik hoop van harte dat de directie dit ook ziet.

Wishfull thinking, maar laat aub Henk en Sandor terugkomen, ik verwacht dan ook een hoop nieuwe energie onder de supporters, iets wat ook heel erg nodig is.

nog even geduld al is er in het voetbal soms van alles mogelijk

De Gast

Citaat van: DayDreamer op maart 07, 2019, 16:07:07
Ik vind Hake helemaal niet een rare man, en denk ook wel dat er een goede trainer in schuilt, alleen past hij niet bij onze mooie club vind ik.
Het is gewoon niet een goede combinatie, hij mist een stukje passie die bij deze club past.

Persoonlijk hoop ik dat er een compleet nieuwe technische staf komt, en dat Foeke ook vertrekt, overgrote deel van de contracten van deze selectie loopt ook af, dus mooi moment om schoon schip te maken en te gaan werken aan een team richting het nieuwe stadion, ik hoop van harte dat de directie dit ook ziet.

Wishfull thinking, maar laat aub Henk en Sandor terugkomen, ik verwacht dan ook een hoop nieuwe energie onder de supporters, iets wat ook heel erg nodig is.

Helemaal met eens. Al zou het misschien net 1 of 2 jaartjes te vroeg zijn. Zij willen natuurlijk het nieuwe stadion ook meemaken.

En daarbuiten denk ik dat Henk eerst nog bij onze Zuiderburen aan de slag wil.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op maart 11, 2019, 09:06:48
En daarbuiten denk ik dat Henk eerst nog bij onze Zuiderburen aan de slag wil.

Daar ben ik ook bang voor...
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 11, 2019, 20:16:47
Daar ben ik ook bang voor...

Dan moet de huidige trainer afgekocht worden, en daar hebben ze het geld niet voor.

Galdiano

DKV presteert helaas naar behoren de laatste weken. Plus doorlopend contract.
Waarom zouden ze die kerel ontslaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op maart 11, 2019, 21:43:58
DKV presteert helaas naar behoren de laatste weken. Plus doorlopend contract.
Waarom zouden ze die kerel ontslaan.

Omdat ze ook daar wel iemand kunnen gebruiken voor de PR, naar supporters en sponsoren toe. En dan kan Henk als Fries toch wel..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

brambo3004

SC CAMBUUR EN RENÉ HAKE GAAN NA DIT SEIZOEN NIET VERDER MET ELKAAR
14 maart 2019, 11:00
De wegen van SC Cambuur en René Hake scheiden aan het einde van dit seizoen. Het aflopende contract van de hoofdtrainer wordt in goed gezamenlijk overleg niet verlengd. De club gaat zich de komende periode beraden over de opvolging.

De 47-jarige Hake is sinds januari 2018 de hoofdtrainer van SC Cambuur. Onder zijn leiding knokte de ploeg zich vorig seizoen tot de Play-Offs, waar het in de eerste ronde werd uitgeschakeld door FC Dordrecht. In het huidige seizoen staat SC Cambuur na 28 wedstrijden op de dertiende plek.

Dit nieuws doet niets af aan de doelstelling om dit seizoen de Play-Offs te halen. Iedereen bij de  club, met de hoofdtrainer voorop, blijft hier alles aan doen en is vol vertrouwen dat we dit gaan halen.

Bron: cambuur.nl

Collingwood

Of dit een goede beslissing is hangt af van of je er op vooruit gaat. Hopen op Henk (met Sandor). Is wel topkandidaat volgens VI!
Kalmte alleen kan u redden.