Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Nou, het gaat nu allemaal wel heel snel. De weg is vrij voor Henk.

speculeter

Henk en Sandor welkom terug

sunderland

Citaat van: Collingwood op maart 14, 2019, 11:03:58
Of dit een goede beslissing is hangt af van of je er op vooruit gaat. Hopen op Henk (met Sandor). Is wel topkandidaat volgens VI!
ben jij dit seiz bij Cambuur geweest???

Bens

Het is te hopen dat de nieuwe trainer ( Henk de Jong ) een nieuwe en betere selectie krijgt. Want als Hake die had gehad dan was het anders verlopen en was zijn contract waarschijnlijk wel verlengd.

Bernardo

Citaat van: Bens op maart 14, 2019, 12:33:01
Het is te hopen dat de nieuwe trainer ( Henk de Jong ) een nieuwe en betere selectie krijgt. Want als Hake die had gehad dan was het anders verlopen en was zijn contract waarschijnlijk wel verlengd.

Misschien wel, zullen we nooit weten. Daarnaast is Hake gewoon veel te behoudend als trainer, vragen me af of dat beter was geweest als de selectie beter was.

speculeter

Volgens vd belt willen ze deze zomer een nieuwe start maken met een trainer voor langere tijd ook met het oog op het nieuwe stadion.

PePe

Het tweede seizoen van Hake had beter moeten zijn, helaas is dit niet het geval.
Gewoon een normaal einde van het contract, en geen verlenging.

Bernardo

Citaat van: speculeter op maart 14, 2019, 12:43:56
Volgens vd belt willen ze deze zomer een nieuwe start maken met een trainer voor langere tijd ook met het oog op het nieuwe stadion.

Duidelijk verhaal van vd Belt, willen echt stappen gaan maken komende 2 jaar, stadion vol spelen, sponsoren aantrekken. Dan kom je toch echt bij Henk de Jong uit. Positiviteit moet terug.

Galdiano

Bedankt Rene!
Een prima trainer, alleen helaas opgezadeld met een waardeloze selectie.
Prima beslissing om afscheid te nemen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Inderdaad een prima verhaal van Van der Belt. Niet onverdeeld negatief over Hake maar te veel twijfels om door te gaan, vooral gezien de ambities richting het nieuwe stadion waarvoor er cruciale jaren aan komen. Goede uitleg, dus uitstekend besluit.

Hoop wel dat bij de nieuwe weg die ingeslagen wordt ook het spelersbeleid/budget op de schop gaat, want Henk (er even van uitgaande dat hij de nieuwe trainer wordt) is ook geen ti-ta-tovenaar.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op maart 14, 2019, 14:07:07
Inderdaad een prima verhaal van Van der Belt. Niet onverdeeld negatief over Hake maar te veel twijfels om door te gaan, vooral gezien de ambities richting het nieuwe stadion waarvoor er cruciale jaren aan komen. Goede uitleg, dus uitstekend besluit.

Hoop wel dat bij de nieuwe weg die ingeslagen wordt ook het spelersbeleid/budget op de schop gaat, want Henk (er even van uitgaande dat hij de nieuwe trainer wordt) is ook geen ti-ta-tovenaar.

Maar kan wel van FC loszand een team maken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

Citaat van: Galdiano op maart 14, 2019, 14:12:04
Maar kan wel van FC loszand een team maken.

Ik vind het nu geen los zand eerlijk gezegd, kwalitatief gewoon veel te mager en op sommige posities zwaar onderbezet. Als we geen betere selectie krijgen zou dat zeer teleurstellend zijn en heb ik er alsnog weinig vertrouwen in.
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Citaat van: Bens op maart 14, 2019, 12:33:01
Het is te hopen dat de nieuwe trainer ( Henk de Jong ) een nieuwe en betere selectie krijgt. Want als Hake die had gehad dan was het anders verlopen en was zijn contract waarschijnlijk wel verlengd.
Hake heeft geen speler in deze selectie beter laten voetballen, sterker, de spelers die nog een beetje konden ballen, zijn het ook volledig kwijtgeraakt.
Zijn ideeën over het spelletje spreekt mij absoluut niet aan, dus een goede en verstandig besluit om zijn contract niet te verlengen. Het siert het bestuur dat ze dit besluit tijdig kenbaar maken.

Yellow Army

Prima gozer en ook vast een goede trainer. Helaas heeft men hem niet het gewenste materiaal kunnen geven. Hij verdient imo in ieder geval een afscheid door de voordeur.
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op maart 14, 2019, 14:27:35
Prima gozer en ook vast een goede trainer. Helaas heeft men hem niet het gewenste materiaal kunnen geven. Hij verdient imo in ieder geval een afscheid door de voordeur.

Eens, ook harde werker (bv. meer trainingen, geregeld oefenwedstrijden voor de reserves) en nooit een onvertogen woord over club of supporters.
Kalmte alleen kan u redden.