Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

René Hake

Gestart door Collingwood, januari 31, 2018, 09:20:04

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#990
Sipke met Van der Ree (als een soort nieuwe Slot) kan het proberen waard zijn voor de rest van het seizoen, kun je daarna kijken of je met hen langer door wil.

Vond lange tijd dat Hake zowel qua spel als punten het maximale uit de ploeg haalde maar dat is sinds Jong AZ uit al niet meer zo. Dus ik zou nu toch wel eens aan maatregelen gaan denken om wellicht nog iets van het seizoen te maken, de tijd voor herstel wordt steeds korter. En dan is Sipke/Van der Ree er één die geen extra geld kost.

Ik blijf er trouwens wel bij dat het grootste probleem is dat we een selectie hebben die zowel niet goed genoeg als niet in balans is. Dus ongeacht het wel of niet aanblijven van Hake maak ik me grote zorgen over volgend seizoen als het zo doorgaat qua selectiebeleid.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: AL op maart 03, 2019, 14:35:03
En brengt meer pit in elftal.

nogmaals waarom nu dan niet,,doet de hele voorbereiding vlak voor
de wedstrijd.

zeewolde

Citaat van: denistel op maart 03, 2019, 15:28:39
nogmaals waarom nu dan niet,,doet de hele voorbereiding vlak voor
de wedstrijd.
zie je eigen verhaal van Hake, die is te behoudend. Sipke zal ws aanvallender willen, maar mag dat nu niet.

AL

Citaat van: denistel op maart 03, 2019, 15:28:39
nogmaals waarom nu dan niet,,doet de hele voorbereiding vlak voor
de wedstrijd.

Hake is de baas..

Noordcambuur

Nou zijn er in de winterstop veel spelers vertrokken en nieuwe spelers aangetrokken maar er is totaal geen verbetering op getreden.
Er zijn veel rotte appels vertrokken maar die lachen in hun vuistje. :D

justremco

De man die vele gesneuvelde trainers overleefde hoofdtrainer willen maken  :zucht

Bankzitter

Hake blijft maar vasthouden aan zijn eigen ideeën en het kwartje dat niet dat er een moment komt dat je iets heel anders moet proberen.
Hebben meer trainers last van , zelfs bij Henk ... die kan de zaak weer niet dichtgooien als de situatie daarom vroeg.

Jammer dat veel trainers het zichzelf zo moeilijk maken door maar vast te houden aan hun visie. Gretige jongens met potentie erin en lekker gaan aanvallen, veel slechter dan dit wordt het toch niet.

speculeter

En wie moeten dan die gretige jongens met potentie dan zijn? 8P

Bankzitter

Ciganiks of vd Beemd ipv Boerlage of Schindler. Bangura ipv gasten als Conraad en Kippersluis. 'T is niet veel maar een begin.

Josli

Het gaat ook m het signaal. Als je Conraad telkens maar laat staan, terwijl hij de kantjes er vanaf loopt, dan geef je wat mij betreft totaal het verkeerde signaal af. Echt, dan kun je nog beter met 10 man spelen. Vaak beseft dan pas iedereen dat er een schepje bij op moet...

De Gast

Ik denk niet dat hij de kantjes er vanaf loopt.. Het is gewoon allemaal niveau Helmond Sport. Uitgezonderd onze verdediging. Zij zorgen er nog net voor dat we niet op die laatste plaatsen terechtkomen.

PePe

Citaat van: justremco op maart 03, 2019, 16:03:04
De man die vele gesneuvelde trainers overleefde hoofdtrainer willen maken  :zucht

Ik denk dat Sipke het transferbeleid van Cambuur wist, en toen bedankt heeft voor de functie van hoofdtrainer.
Dit kun je  hem toch niet kwalijk nemen? Sipke heeft de competenties wel!

Josli

Citaat van: De Gast op maart 03, 2019, 16:49:37
Ik denk niet dat hij de kantjes er vanaf loopt.. Het is gewoon allemaal niveau Helmond Sport. Uitgezonderd onze verdediging. Zij zorgen er nog net voor dat we niet op die laatste plaatsen terechtkomen.

Misschien niet bewust. Maar dan moet je hem daar als coach bewust van maken. En anders passeren...

DayDreamer

Citaat van: denistel op maart 02, 2019, 22:25:29
op de back niet wel opv van schilder.vd laan naam op die positie veel meer
initiatief waardoor je een man meer kreeg op het middenveld dat onbreekt nu
totaal.
haf ik het met hake oek nog over dat we eens vol er op moeten kletsen vanaf
het begin en dat iets is wat bij cambuur hoort. zijn antwoord was ja dan hadden
we hier nu gestaan en waren we volledig weg gecounterd??? kijk zo wordt er
gedacht het is allemaal veel te behoudend en dan krijg je van die saaie wedstrijden
als dit.

Dit is dus het hele probleem op dit moment, Hake is veel te behoudend en speelt om niet te verliezen.

denistel

Citaat van: AL op maart 03, 2019, 16:00:16
Hake is de baas..

dan hest geen assistenten nodig dus