Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Onze nieuwe technische manager. Contract voor 2,5 jaar met optie voor nog een jaar.

In ieder geval genoeg ervaring in het voetbal, hopelijk met bijbehorend netwerk. Als trainer geen fan van hem, maar dit is toch wel een heel andere tak van sport. We gaan het weer meemaken.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

zeer benieuwd..kost wel een bak geld denk ik en vraag me af of dit in de
jl wel nodig is. kest beter een goeie spits voor die poen halen

Collingwood

Citaat van: denistel op november 24, 2017, 13:58:41
zeer benieuwd..kost wel een bak geld denk ik en vraag me af of dit in de
jl wel nodig is. kest beter een goeie spits voor die poen halen

In de zomer toch wel duidelijk geworden dat Van den Belt dit werk op dit moment niet goed kan doen met het stadion erbij. Noodzaak voor wat betreft technisch manager staat wat mij betreft wel buiten kijf, of Booy de juiste man is moet nog blijken.

Denk overigens dat er ook nu nog genoeg geld is om in de winter wat te doen op spelersgebied.
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Achterbaks mannetje is het in ieder geval. Over zijn kwaliteiten als TD kan ik niet oordelen.

denistel

Citaat van: Collingwood op november 24, 2017, 14:00:30
In de zomer toch wel duidelijk geworden dat Van den Belt dit werk op dit moment niet goed kan doen met het stadion erbij. Noodzaak voor wat betreft technisch manager staat wat mij betreft wel buiten kijf, of Booy de juiste man is moet nog blijken.

Denk overigens dat er ook nu nog genoeg geld is om in de winter wat te doen op spelersgebied.

binne 5 trainers en er zijn scouts dus vd belt mut die lui gewoon aant werk zetten

Josli

2 wedstrijden verliezen. Marinus eruit, en wie denk je dat er dan voor de groep komt...

Agy

Citaat van: Gasgeve op november 24, 2017, 14:02:23
Achterbaks mannetje is het in ieder geval. Over zijn kwaliteiten als TD kan ik niet oordelen.

Als TD heeft hij volgens mij alleen bij FCU gewerkt en dat was wel verdienstelijk. Voor de rest idd een misselijke vent en had daarom liever een ander gehad, maarja. Gezien zijn verstandhouding met Henk dJong kun je een terugkeer onder zijn regiem ook wel uitsluiten.

Collingwood

#7
Citaat van: Josli op november 24, 2017, 14:06:58
2 wedstrijden verliezen. Marinus eruit, en wie denk je dat er dan voor de groep komt...

Fred Grim!  :proost

Als ik snel even kijk heeft Booy bij Utrecht wel aardige spelers binnen gehaald trouwens, o.a. Mertens, Van Wolfswinkel, Asare, Strootman, Oar en Duplan. Ook de nodige missers uiteraard... Nou ja, hij moet het maar laten zien.
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Foeke heeft evenals Berger bij FCU, bakken met geld uitgegeven als TD.
Ik hoop wel dat Van de Belt de hand goed op de knip houd.

De Gast

Veel succes en welkom thuis bij onze prachtige en hopeloos falende club  |:)

AL


De Raaf


Dokkumer

Citaat van: Josli op november 24, 2017, 14:06:58
2 wedstrijden verliezen. Marinus eruit, en wie denk je dat er dan voor de groep komt...

Sipke

Dokkumer

Citaat van: PePe op november 24, 2017, 14:12:00
Foeke heeft evenals Berger bij FCU, bakken met geld uitgegeven als TD.
Ik hoop wel dat Van de Belt de hand goed op de knip houd.
Berger heeft hier in eerste instantie ook bakken met geld uitgegeven, zonder resultaat. Toen de hand op de knip moest promoveerden we, maar moesten we wel heel erg voorzichtig zijn met de centjes.

Laten we hopen dat vd Belt Booy geen vrij mandaat geeft, anders ga ik nu alvast bij het gemeentehuis liggen..

Mijn mening over Booy? Denk niet dat jullie daar op zitten te wachten, want dan ben ik meteen weer negatief ;)

De Gast

Je kent 'm alleen van horen/zeggen neem ik aan? Of heb je wel eens een praatje gemaakt?