Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: PePe op november 24, 2017, 14:12:00
Foeke heeft evenals Berger bij FCU, bakken met geld uitgegeven als TD.
Ik hoop wel dat Van de Belt de hand goed op de knip houd.
het ook bakken geld verdiend!

sunderland

Na keizer hewwe niet meer een normaal persoon op die positie gehad. We wachten maar weer af.

YellowBlue

Ben ook niet een fan van de persoon Foeke Booy zoals hij voor de camera staat.
Maar als hij zijn werk goed doet als TM prima.
Bovendien moeten zijn voorstellen toch nog langs de directie voordat het doorgaat.

speculeter

Was dat niet dezelfde man die aan Henk zijn stelposten zat te zagen?

piene hassus

As ie as leeuwarder met un sachte G begint te praten na un paar weken Brabant, hew ik myn twyfels

poelie-lwd

Gelatenheid merk ik wel hierzo. Even voor de beeldvorming, we hebben vandaag onze ziel verkocht aan de duivel. De man die op HdJ zijn baantje zat te azen. Henk openlijk op tv finaal kielhaalde. Maar ook de man die vrij recent nog aangaf de juiste trainer te zijn voor DKV. Welke achterlijke mongool haalt het dan in zijn hoofd om juist die kwakzalver binnen te halen. Vanaf 2007 niet meer actief als TD. Op basis van wat heeft hij dan meerwaarde? Het complete bestuur en de RvC zijn hiermee volledig door de mand gevallen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Citaat van: poelie-lwd op november 24, 2017, 16:21:38
Gelatenheid merk ik wel hierzo. Even voor de beeldvorming, we hebben vandaag onze ziel verkocht aan de duivel. De man die op HdJ zijn baantje zat te azen. Henk openlijk op tv finaal kielhaalde. Maar ook de man die vrij recent nog aangaf de juiste trainer te zijn voor DKV. Welke achterlijke mongool haalt het dan in zijn hoofd om juist die kwakzalver binnen te halen. Vanaf 2007 niet meer actief als TD. Op basis van wat heeft hij dan meerwaarde? Het complete bestuur en de RvC zijn hiermee volledig door de mand gevallen.

Even los van de rest van je verhaal, maar hij was TD bij Utrecht van 2008 tot en met 2012.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: poelie-lwd op november 24, 2017, 16:21:38
Gelatenheid merk ik wel hierzo. Even voor de beeldvorming, we hebben vandaag onze ziel verkocht aan de duivel. De man die op HdJ zijn baantje zat te azen. Henk openlijk op tv finaal kielhaalde. Maar ook de man die vrij recent nog aangaf de juiste trainer te zijn voor DKV. Welke achterlijke mongool haalt het dan in zijn hoofd om juist die kwakzalver binnen te halen. Vanaf 2007 niet meer actief als TD. Op basis van wat heeft hij dan meerwaarde? Het complete bestuur en de RvC zijn hiermee volledig door de mand gevallen.
klopt helemaal poelie ons club gaan naar de klote met zulke vieze mannetjes.

Stanley

Sjonge sjonge wat zijn hier weer zielig met elkaar. Van der Belt heeft het weer helemaal mis.
Laat het verleden met rust en kijk eens naar voren. Wat en wie zijn de alternatieven?

Noordcambuur

Citaat van: Stanley op november 24, 2017, 16:38:30
Sjonge sjonge wat zijn hier weer zielig met elkaar. Van der Belt heeft het weer helemaal mis.
Laat het verleden met rust en kijk eens naar voren. Wat en wie zijn de alternatieven?
he Stanley komst net kijken en ik kijk al jaren naar voren maar ik zie niks onze club gaat met zulke mensen naar de kloten.
Maar we zullen zien wat deze man ons te bieden heeft..... 8P


Stanley

Klopt Noordcambuur! Ik kom net kijken op dit forum, maar toen Frans de Munck en koene Koopman in de goal stonden,stond achter hun goal, maar dat terzijde. Een beetje minder negativisme zou niet verkeerd zijn op forum,wanneer als iets verandert

Noordcambuur

Citaat van: Stanley op november 24, 2017, 17:12:03
Klopt Noordcambuur! Ik kom net kijken op dit forum, maar toen Frans de Munck en koene Koopman in de goal stonden,stond achter hun goal, maar dat terzijde. Een beetje minder negativisme zou niet verkeerd zijn op forum,wanneer als iets verandert
bent u al zo oud  _O_

Noordcambuur

Mijn eerste indruk is niet goed ik heb er niet een goed gevoel bij met het aanstellen van Booy.
Deze man heeft uitspraken gedaan daar kan ik niet mee leven hij heeft ze achter elleboog en niet een klein beetje.
Stanley of jij er gelukkig mee bent succes er mee.

666

Als TD kan ik weinig over hem zeggen, maar als persoon hoe hij voor de camera stond vind ik dit een achterbaks mannetje.

We zitten 2.5 jaar aan hem vast en ik hoop voor de club dat hij het goed doet. Alleen blijft het zure bij hem, voor mij, de boventoon voeren.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander