Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Wat denken jullie zou Booy onze eerste keus zijn geweest.

Stanley

Ik hoef niet gelukkig te worden van Booy. Ik hoop alleen dat Cambuur er gelukkig van wordt, want dit is belangrijk voor ons allemaal.

Collingwood

Citaat van: 666 op november 24, 2017, 17:25:30
Als TD kan ik weinig over hem zeggen, maar als persoon hoe hij voor de camera stond vind ik dit een achterbaks mannetje.

We zitten 2.5 jaar aan hem vast en ik hoop voor de club dat hij het goed doet. Alleen blijft het zure bij hem, voor mij, de boventoon voeren.

Goed verwoord, daar sluit ik me van a tot z bij aan.
Kalmte alleen kan u redden.

Johnson

als er een goede spits en keeper in de winterstop worden gehaald door Booy ben ik al heel blij.
Verder moeten we het allemaal maar weer zien. Welkom in de voetballerij met al haar bijzonderheden....

denistel

dan zalle we wel eerst een keeper moeten verkopen of verhuren want we hebben
er 3 onder contract staan

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

ChantiSCC

Foeke Booy, zum kotsen!

Als TD maar zien hoe die het gaat doen, als trainer vond ik het 3x niks!

ChantiSCC

We zijn een ploeg zonder kop en staart dus Foeke: KEEPER EN SPITS! Bertrams en Robertha verhuren, goede keeper halen en een onbetwiste goede spits, Barto pinchhitter.

AL

Vd Vegt, Maas, Dijkhuizen en nu Booy...
Niet te filmen wat een beleid :R

Vlampiep

Toen Foeke hier als jonge Leeuwarder speler uitkwam voor Cambuur werd hij door velen verguisd en moest zich 10 keer beter profileren dan de anderen van buitenaf.
Hij is gelet op zijn  intervieuws niet in zijn voordeel veranderd, maar hij moet bewijzen dat hij de terechte keus is.
Het zou niet direct mijn eerste keus zijn, maar er zal wel voldoende potentie aanwezig zijn waarop Vd Belt en bestuur hem hebben binnen gehaald.
Hij kan niet beschikken over een grote pot geld, dus zal hij zijn netwerk aan moeten spreken om spelers binnen te halen die het verschil gaan maken.
Als het wat beter gaat met de club zou het mij overigens niet verbazen dat hij weer vertrekt binnenzijde contract periode.

Destroyer

Welkom en succes. Hoop dat je dit waar kan maken.  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Foeke Booy wil Foppe opvolgen bij dkv

Foeke Booy heeft wel oren naar de vacante trainerspositie bij dkv. Volgens de clubloze oefenmeester is hij zelfs 'de ideale kandidaat' om het stokje over te nemen van interim-trainer Foppe de Haan.
Door: redactie 31-10-15, 09:13

,,Wie Foppe op moet volgen in dkv? Die heb je nu aan de lijn," reageert Booy in gesprek met de Leeuwarder Courant. ,,Ik heb internationale ervaring en kan werken in een organisatie met mensen die opleiding heel belangrijk vinden."

Booy, opgegroeid in Leeuwarden, is van oorsprong een 'Cambuur-jongen' en dat ligt gevoelig in dkv. ,,Het is zaak daar een beetje doorheen te kijken. Die emotie moet je opzij kunnen zetten," vindt Booy.


AD
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Tanjajeah

Citaat van: poelie-lwd op november 24, 2017, 16:21:38
Gelatenheid merk ik wel hierzo. Even voor de beeldvorming, we hebben vandaag onze ziel verkocht aan de duivel. De man die op HdJ zijn baantje zat te azen. Henk openlijk op tv finaal kielhaalde. Maar ook de man die vrij recent nog aangaf de juiste trainer te zijn voor DKV.

Vanwege het bovenstaande één van de grootste, onsympathieke kwallen in de voetballerij. Op basis daarvan een rare keus.

legeips

Citaat van: Galdiano op november 24, 2017, 17:44:13
Alleen hierom had deze Kl**tzak nooit aangesteld moeten worden.  :(

We gaan het meemaken.

Henk heeft anders ook een potje toneel lopen spelen.. Als je Foeke gewoon goed beluisterd dan had hij een punt met: stop in de winterstop en geef iemand de volle kans om het tij te keren of maak het seizoen af.. want na de start van de winterstop met de mede door Henkie gehaalde nieuwelingen het zinkend schip verlaten en dan zeggen dat het het beste voor de club is, was inderdaad flauwekul...

Beide heren waren niet professioneel voor de camera, maar het verhaal van Booy vond en vind ik absoluut de spijker op zijn kop. Zeker toen op dat moment..

Zuid1991

Citaat van: legeips op november 24, 2017, 21:57:51
Henk heeft anders ook een potje toneel lopen spelen.. Als je Foeke gewoon goed beluisterd dan had hij een punt met: stop in de winterstop en geef iemand de volle kans om het tij te keren of maak het seizoen af.. want na de start van de winterstop met de mede door Henkie gehaalde nieuwelingen het zinkend schip verlaten en dan zeggen dat het het beste voor de club is, was inderdaad flauwekul...

Beide heren waren niet professioneel voor de camera, maar het verhaal van Booy vond en vind ik absoluut de spijker op zijn kop. Zeker toen op dat moment..
En jij denkt nog steeds dat Henk zelf het zinkend schip heeft verlaten? En daarom is hij doorbetaald?