Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Karim Rossi

Gestart door Collingwood, augustus 24, 2017, 13:27:43

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2018, 11:51:05
Wat een onzin, de 4 wedstrijden die hij speelde was hij wel goed. Door ongelukkig moment toen  geblesseerd. Het is geen Narsingh of een Hemmen die chronisch geblesseerd is.

Dat zei ik ook al, een botbreuk is toch wat anders dan steeds vage klachten. Plus dat hij zelf verwacht NEC te kunnen halen, dus paniek om niks.

legeips

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2018, 11:51:05
Wat een onzin, de 4 wedstrijden die hij speelde was hij wel goed. Door ongelukkig moment toen  geblesseerd. Het is geen Narsingh of een Hemmen die chronisch geblesseerd is.

Ik hoop das stou geliek hest..

Bankzitter

Er word ook hard getrained begrijp ik en iedereen wil zich bewjzen. Op tijd rust geven is dan ook verstandig.

pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2018, 11:51:05
Wat een onzin, de 4 wedstrijden die hij speelde was hij wel goed. Door ongelukkig moment toen  geblesseerd. Het is geen Narsingh of een Hemmen die chronisch geblesseerd is.

Hij speelde ook echt niet goed hoor.

okkele

galdiano zegt wel,jij zegt niet.
het is maar hoe je het ziet.
ik vond het goed om te zien,een echte spitsen-goal gemaakt en goed gewerkt.
dat hij weinig speelde in een heel seizoen kon hij weinig aan doen,ik geloof er wel in.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

pvanbuijtene

Citaat van: okkele op augustus 10, 2018, 23:40:12
galdiano zegt wel,jij zegt niet.
het is maar hoe je het ziet.
ik vond het goed om te zien,een echte spitsen-goal gemaakt en goed gewerkt.
dat hij weinig speelde in een heel seizoen kon hij weinig aan doen,ik geloof er wel in.

Hij mag t van mij laten zien. Graag zelfs. Tis een soort Barto. Lekker fel erin en ook nog fanatiek. Maar eerste balaanname en techniek liet de wensen nog wat over. Daarnaast is het wel enorm zorgwekkend dat hij steeds geblesseerd is. Dan bouw je ook niets op.

veteraan

Moet eerst wat weg !

Bankzitter

El Baad en Daniels verdienen echt niet veel, zoveel ruimte komt er niet vrij als die weggaan.

okkele

was lastig om goed te zien maar ik denk toch dat de 2-2 voor 50% van rossi was?
ik hoor graag van de aanwezige supporters.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

poelie-lwd

Citaat van: okkele op augustus 18, 2018, 11:25:00
was lastig om goed te zien maar ik denk toch dat de 2-2 voor 50% van rossi was?
ik hoor graag van de aanwezige supporters.

Absoluut. Een dikke ippon. Hilarisch om te zien hoe snel hij opstond na de goal om te gaan kneesliden  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Jandehulk

Toen Rossi en kallon erin kwamen(en ook Mathieu) ging het echt veel beter lopen voorin...goed gedaan van haakje ?

poelie-lwd

Nooit meer zeggen dat Rossi niet kan voetballen. In de acties voorafgaand aan de goal laat Rossi zien gewoon goed te kunnen voetballen. Dit is nr 1. Nog 19 to go  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sk13

Is nog te zwaar vind ik. Mag wel kilootje of 10 nog af

speculeter

Citaat van: sk13 op augustus 25, 2018, 13:19:50
Is nog te zwaar vind ik. Mag wel kilootje of 10 nog af
zit jij soms op de Oost tribune??

Josli

Citaat van: sk13 op augustus 25, 2018, 13:19:50
Is nog te zwaar vind ik. Mag wel kilootje of 10 nog af

Wat een onzin zeg!