Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Karim Rossi

Gestart door Collingwood, augustus 24, 2017, 13:27:43

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2018, 19:57:01
HAHAHA...IDEALE SCHOONZONEN HIER
Kiek Jan, Foeke ken ik wel sun 50 jaar en na sien 40e kon die wat mij betreft de pot op met sien opgeblazen ego.
Dat hij deur Cambuur antrokken is, ken hij niks an doean en nim ik die omkoalen van ut bestuur kwaluk.
Ik hef oek absoluut geen fetrouwen in hem, maar hoop wel die hij kern gesont  blieft en wat mij betreft tot in jaren een gelukkig meens weeze mag.



Cambuur Groningen

Citaat van: Vlampiep op augustus 09, 2018, 20:52:59
Kiek Jan, Foeke ken ik wel sun 50 jaar en na sien 40e kon die wat mij betreft de pot op met sien opgeblazen ego.
Dat hij deur Cambuur antrokken is, ken hij niks an doean en nim ik die omkoalen van ut bestuur kwaluk.
Ik hef oek absoluut geen fetrouwen in hem, maar hoop wel die hij kern gesont  blieft en wat mij betreft tot in jaren een gelukkig meens weeze mag.
mooier verwoord dan Jan vind ik (en mijn schoonmoeder vindt me ook de ideale schoonzoon)

Montana

@MarkVallinga

Vanmiddag uitgebreid gesproken met Karim Rossi. Hij zei zich geen grote zorgen te maken over zijn enkelblessure. Gaat nu rust houden en denkt zelf wel uitwedstrijd tegen NEC te kunnen spelen. #cambuur

Vlampiep

Citaat van: Montana op augustus 09, 2018, 21:44:54
@MarkVallinga

Vanmiddag uitgebreid gesproken met Karim Rossi. Hij zei zich geen grote zorgen te maken over zijn enkelblessure. Gaat nu rust houden en denkt zelf wel uitwedstrijd tegen NEC te kunnen spelen. #cambuur
Zou fijn zijn dat hij kan spelen tegen Nec.

AliBombali


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Jandehulk op augustus 09, 2018, 14:10:27
Foeke mag kapot ..hek niks mee

Door deze opmerking en geen greintje fatsoen in latere postings
krijg je morgen een ban voor een week.
Sorry Jan ik weet dat je een echte Cambuur man bent, maar je kunt ook te ver gaan.
Ga eens nadenken en verbeter je een beetje alsjeblieft.

666

Citaat van: 666 op augustus 09, 2018, 19:00:46
Volgens mij blazen ze dit weer op... Is niets te zien op de scan, ik denk dat hij na een weekje rust er weer bij is.

:fant Was mijn gevoel toch wel goed  :fant
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sk13

Een weekje rust betekent dus week niet trainen. Denk dus niet dat hij nec zal starten. Zal kippersluis en conraad worden oid. Of kallon en conraad

Jandehulk

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 10, 2018, 00:01:27
Door deze opmerking en geen greintje fatsoen in latere postings
krijg je morgen een ban voor een week.
Sorry Jan ik weet dat je een echte Cambuur man bent, maar je kunt ook te ver gaan.
Ga eens nadenken en verbeter je een beetje alsjeblieft.
lekker doen jonge... Laffe ...je zei dat ik op me postings moest letten,gedaan en dan alsnog week bannen.. goed bezig jij ??

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Drumfather SCC

Citaat van: Galdiano op augustus 10, 2018, 10:12:05
#FreeJandeHulk
Hoezo? Is sterk genoeg om het zelf te doen  ;)

legeips

Het die kerel last van faal angst??
Competitie start en meneer is voor onbepaalde tijd geblesseerd.
Had meer van hem verwacht/ gehoopt.


Liekt op een kopie van vorig jaar..
Ik zeg regeling treffen contract ontbinden en een nieuwe halen.. Dit gaat hem niet meer worden, die zit weer een heel seizoen in de lappenmand en kan op deze manier niks meer voor de club betekenen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Jandehulk op augustus 10, 2018, 09:41:11
lekker doen jonge... Laffe ...je zei dat ik op me postings moest letten,gedaan en dan alsnog week bannen.. goed bezig jij ??

Ik vind het jammer maar het ligt toch echt aan jezelf hoor Jan.
Het is de toon die de muziek maakt.
Ideale schoonzoon, schijnheilige en nu weer laffe.
Weekje rust dan maar.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Citaat van: legeips op augustus 10, 2018, 10:52:02
Het die kerel last van faal angst??
Competitie start en meneer is voor onbepaalde tijd geblesseerd.
Had meer van hem verwacht/ gehoopt.


Liekt op een kopie van vorig jaar..
Ik zeg regeling treffen contract ontbinden en een nieuwe halen.. Dit gaat hem niet meer worden, die zit weer een heel seizoen in de lappenmand en kan op deze manier niks meer voor de club betekenen.

Wat een onzin, de 4 wedstrijden die hij speelde was hij wel goed. Door ongelukkig moment toen  geblesseerd. Het is geen Narsingh of een Hemmen die chronisch geblesseerd is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets