Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Karim Rossi

Gestart door Collingwood, augustus 24, 2017, 13:27:43

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

KARIM ROSSI KOMT VOORHOEDE SC CAMBUUR VERSTERKEN

Karim Rossi (23) mag zich vanaf nu officieel speler van SC Cambuur noemen. De spits heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor één seizoen.

De afgelopen twee weken was Rossi op proef bij onze club en hier maakte hij dermate veel indruk op de technische staf dat hij een contract heeft afgedwongen. In het verleden was hij onder meer actief voor Hull City (Eng), Zulte Waregem (Bel) en FC Lugano (Zwi).

"Jong, sterk en enorm gretig", roemt technisch directeur Gerald van den Belt de in Zurich geboren Rossi. "Het is een jongen die er alles aan wil doen om beter te worden en met heel veel drive en gif speelt. Met zijn lengte en kracht is hij bovendien een heel ander type spits dan Martijn (Barto red.) en Nigel (Robertha red.), dus we zijn blij dat we hem er vanaf nu bij hebben."

http://cambuur.nl/nieuws/karim-rossi-komt-voorhoede-sc-cambuur-versterken/
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

Ze zien het blijkbaar zitten in Rossi. Prima, geen oordeel over, want nog nooit zien spelen.

Maar waarom dan geen optie voor meerdere seizoenen in het contract? Straks blijkt hij toch een voltreffer te zijn die er 20+ in schiet, maar dan ben je hem dus meteen kwijt.
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

     Hahaha!... Mooi gezegt vd belt!... Is gewoon lekker goedkoop,een grote gok!... Waar is die klasbak spits dan?.. Waar is al het geld van streek,monteiro en lilliepali?... Maar welkom hoor Rossi.. Is jou schuld ook niet dat we snel tevreden zijn kerel

wiekie1969

#3
Dikke paniek juh.  :zucht Het is nog erger dan onder vd vegt.
Alles gaat naar het nieuwe stadion. Het voetbal is voorlopig bijzaak. Het kapitaal hoort op het veld te staan volgens mij. Daarvoor gaat een ieder naar het stadion. Zo zonde dit.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2017, 13:34:23
Ze zien het blijkbaar zitten in Rossi. Prima, geen oordeel over, want nog nooit zien spelen.

Maar waarom dan geen optie voor meerdere seizoenen in het contract? Straks blijkt hij toch een voltreffer te zijn die er 20+ in schiet, maar dan ben je hem dus meteen kwijt.

Zelfde gedachte hier, ik had er tenminste nog een optie voor een tweede jaar in opgenomen
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Dit is gewoon een 'breedte versterking', bij gebrek aan beter. Eén jaar contract geeft wel aan het voor beide partijen een verstandshuwelijk is. Verlengen kan ook tussentijds als die zaakwaarnemer een keertje geen rare dingen roept na een paar goals.

Bernardo

Nou nu dit en het interview gisteren in de krant. Is het mij wel duidelijk, dit is puur een tussenjaar. Jammer dat ze dat niet gewoon duidelijk hebben gecommuniceerd. We worden voor de gek gehouden.

Voorstopper

Welkom. Ga ons verrassen zou ik zeggen

Collingwood

Citaat van: Bankzitter op augustus 24, 2017, 13:41:30
Dit is gewoon een 'breedte versterking', bij gebrek aan beter. Eén jaar contract geeft wel aan het voor beide partijen een verstandshuwelijk is. Verlengen kan ook tussentijds als die zaakwaarnemer een keertje geen rare dingen roept na een paar goals.

Tsja, daar heb ik dus niet zoveel vertrouwen in. Zeker niet met deze zaakwaarnemer.
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

In 5 seizoenen 4 goals gemaakt in 41 wedstrijden. Laatste 29 wedstrijden niet meer gescoort. Een echte afmaker dus.

Josli

Scorebordjournalistiek... We zullen zien of hij Barto uit de basis kan spelen. Ik hoop dat het niet de ontwikkeling van een Robertha in de weg staat iig.

Cambuur Groningen

Welkom, hopen dat je voor ons doet wat Pelle voor Feijenoord deed

D.H.Skolten

Citaat van: Josli op augustus 24, 2017, 14:11:56
Scorebordjournalistiek... We zullen zien of hij Barto uit de basis kan spelen. Ik hoop dat het niet de ontwikkeling van een Robertha in de weg staat iig.
HET IS TOCH TRIEST DAT CAMBUUR EEN SPITS HAALT WAARVAN ZE MOGENHOPEN DAT IE BARTO UIT DE BASIS KAN SPELEN! ongelooflijk wat doet cambuur zich zelf WEER tekort! 8P

Noordcambuur

Welkom Rossi laat maar zien wat je kan.

ChantiSCC

Als de club nou gewoon eerlijk was tegenover ons dan had ik dat persoonlijk niet erg gevonden en had ik dat gesnapt: een tussenjaar waarin we niet te veel mogen verwachten en waarin het meeste geld voor de toekomst is. We zijn idd voor de gek gehouden en dat had ik van vd Belt echt totaal niet verwacht.. ;(