Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sai van Wermeskerken

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 21, 2017, 15:22:44

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: AL op maart 23, 2019, 12:30:36
Wisselt sublieme momenten af met hele zwakke.
Zit nog veel rek in.
Optie lichten aub!
Sai is een van de betere van de hele selectie en heeft alles gespeeld zegt wel genoeg dus optie lichten en zeker verlengen past goed bij de club.

V-man

De wedstrijd van gisteren toonde Sai in al zijn facetten. Mooie aanvallende actie afwisselen met knullig balverlies. Zelfs de verslaggever op het schakelkanaal benoemde dit. Hij heeft wel de gunfactor bij mij. Verlengen su ik segge!

speculeter


Kuzmanovic-Apeldoorn

Leuk dat iemand een  Japanse vlag voor sai heeft gemaakt

Maar waarom in godsnaam de militaire vlag uit de WO 2
Henk, held, bedankt

brambo3004

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 22, 2019, 15:06:51
Leuk dat iemand een  Japanse vlag voor sai heeft gemaakt

Maar waarom in godsnaam de militaire vlag uit de WO 2

Als de vlag net zo historisch besmet zou zijn als andere WO 2-vlaggen (bijv. swastika) had ik natuurlijk voor een ander ontwerp gekozen. Maar dat is niet zo, want de vlag is nog altijd in gebruik door de Japanse marine :thumbsup Bovendien vond ik het wat meer uitstralen dan de gebruikelijke rode stip op witte ondergrond.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: brambo3004 op april 22, 2019, 20:54:59
Als de vlag net zo historisch besmet zou zijn als andere WO 2-vlaggen (bijv. swastika) had ik natuurlijk voor een ander ontwerp gekozen. Maar dat is niet zo, want de vlag is nog altijd in gebruik door de Japanse marine :thumbsup Bovendien vond ik het wat meer uitstralen dan de gebruikelijke rode stip op witte ondergrond.

:thumbsup
Henk, held, bedankt

Yellow Army

Citaat van: brambo3004 op april 22, 2019, 20:54:59
Als de vlag net zo historisch besmet zou zijn als andere WO 2-vlaggen (bijv. swastika) had ik natuurlijk voor een ander ontwerp gekozen. Maar dat is niet zo, want de vlag is nog altijd in gebruik door de Japanse marine :thumbsup Bovendien vond ik het wat meer uitstralen dan de gebruikelijke rode stip op witte ondergrond.

Voor Europa is het ok, maar ik raad je aan om deze vlag niet mee te nemen naar zuid oost Azië, deze vlag staat namelijk symbool voor imperialistisch Japan tijdens met name wo2 en heeft voor die mensen dezelfde lading als een swastika hier. Anderzijds kan je in zuid oost Azië weer prima met swastika's rondlopen.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op april 22, 2019, 22:24:27
Voor Europa is het ok, maar ik raad je aan om deze vlag niet mee te nemen naar zuid oost Azië, deze vlag staat namelijk symbool voor imperialistisch Japan tijdens met name wo2 en heeft voor die mensen dezelfde lading als een swastika hier. Anderzijds kan je in zuid oost Azië weer prima met swastika's rondlopen.
Een swastika is van oorsprong toch een Indiaas symbool
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Sai was tegen Eindhoven echt heel goed. Vandaag helaas weer zijn 'gewone' foutje
Henk, held, bedankt

brambo3004

Citaat van: Yellow Army op april 22, 2019, 22:24:27
Voor Europa is het ok, maar ik raad je aan om deze vlag niet mee te nemen naar zuid oost Azië, deze vlag staat namelijk symbool voor imperialistisch Japan tijdens met name wo2 en heeft voor die mensen dezelfde lading als een swastika hier. Anderzijds kan je in zuid oost Azië weer prima met swastika's rondlopen.

Goed, dan laat ik de vlag thuis als Cambuur op een zuidoost-Azië-trip gaat ;)

wiekie1969

De man speelt nu al 5 jaar in Nederland maar doet de interviews in het Engels. Schande!!!!!!!! Snel fut clown!!!!!!!

Yellow Army

Area 58

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 22, 2019, 22:40:57
Sai was tegen Eindhoven echt heel goed. Vandaag helaas weer zijn 'gewone' foutje

Wel een prachtige pass bij de 1-0

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op april 23, 2019, 12:08:43
Wel een prachtige pass bij de 1-0

Was ook een aardig overstapje
Henk, held, bedankt

PePe

Weer een leuke actie van Sai in de wedstrijd tegen MVV. (vond Croux niet leuk) gezien de tackle die hierop volgde!