Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sai van Wermeskerken

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 21, 2017, 15:22:44

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: sunderland op maart 05, 2019, 18:31:22
zet Henk eens voor deze groep, hadden we bij top 6 gestaan.
met deze groep...echt niet

PePe

Henk en Sander tekenen nog niet bij de Graafschap! Zouden ze iets anders willen?

justremco


sunderland


PePe

Volgens een twitterbericht staat iets in de LC over Sai van Wermeskerken en zijn toekomst?
Kan iemand melden wat dit is?

justremco

Van Wermeskerken (24) miste dit seizoen nog geen minuut in het shirt van Cambuur. Hij heeft een aflopend contract in Leeuwarden, maar de club heeft nog wel een optie deze overeenkomst te verlengen. Duidelijkheid heeft de verdediger nog niet. De komende week volgt er een gesprek over de contracten, zoals Cambuur dat met iedere speler doet die een aflopend contract heeft. Of hij überhaupt wil blijven, is nog maar de vraag. ,,Dat is een tricky vraag'', zei hij voorzichtig.
,,Wat ik wel kan zeggen, is dat het mijn droom is in het nationale team van Japan te spelen en dat ik naar het WK wil. Als speler zal ik dan stappen moeten maken. Of dat hier is of bij een andere club, dat weet ik nog niet. Ik zal wel ervaring moeten opdoen op het hoogste niveau, met een hogere intensiteit. Ik maak nog fouten, daar zal ik van moeten leren.''

PePe

Wil dus graag (als hij de kans krijgt) hogerop!

sunderland

Mooi dat ie dat graag wil. Dan zal ie toch eerst moeten leren verdedigen want daarin maakt ie toch iedere weds wel een aantal fouten. Aanvallend opbouwend ist goed.

AL

Wisselt sublieme momenten af met hele zwakke.
Zit nog veel rek in.
Optie lichten aub!

Tanjajeah

Citaat van: justremco op maart 23, 2019, 11:41:48
Van Wermeskerken (24) miste dit seizoen nog geen minuut in het shirt van Cambuur. Hij heeft een aflopend contract in Leeuwarden, maar de club heeft nog wel een optie deze overeenkomst te verlengen. Duidelijkheid heeft de verdediger nog niet. De komende week volgt er een gesprek over de contracten, zoals Cambuur dat met iedere speler doet die een aflopend contract heeft. Of hij überhaupt wil blijven, is nog maar de vraag. ,,Dat is een tricky vraag'', zei hij voorzichtig.
,,Wat ik wel kan zeggen, is dat het mijn droom is in het nationale team van Japan te spelen en dat ik naar het WK wil. Als speler zal ik dan stappen moeten maken. Of dat hier is of bij een andere club, dat weet ik nog niet. Ik zal wel ervaring moeten opdoen op het hoogste niveau, met een hogere intensiteit. Ik maak nog fouten, daar zal ik van moeten leren.''

Vertaling: "Ik wil hogerop, ik wil graag naar een eredivisieclub of het hoogste niveau in een ander land"
Maar eigenlijk heeft hij niet zoveel te kiezen, tenzij Cambuur de optie niet licht of een club voor hem gaat betalen.

De Gast

Een speler die hier wel past maar voorin ook een blind paard is. De verdedigende versie van Kallon.

denistel

gevaarlijker dan de meeste middenvelders of aanvallers hoor.
doet zeker niet alles goed maar durft wel en dat ontbreekt bij
de meesten

poelie-lwd

Hij is wat gemakzuchtig maar hij is wel comfortabel aan de bal. Bij een team die veel in balbezit is een absolute versterking. Verdedigend minder. Feitelijk geldt dat ook voor Sambissa. Denk wel dat Henk ze wil houden om daarmee aan de slag te gaan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Hij raakt wel als een van de eersten in de war als er druk op een wedstrijd staat.
Maar verder goed erbij te houden, kan ook prima op linksback uit de voeten.




Agy

Citaat van: AL op maart 23, 2019, 12:30:36
Wisselt sublieme momenten af met hele zwakke.
Zit nog veel rek in.
Optie lichten aub!

En op meerdere posities inzetbaar.. dus eens.