Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sai van Wermeskerken

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 21, 2017, 15:22:44

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

SCC

Vorig jaar positief opgevallen, hier verwacht ik wel wat van. Durft vooruit te voetballen en rustig onder druk.
Zou hij of van Deelen op links geen optie zijn, dan hebben we aan beide kanten de (natuurlijke) drive naar voren (zonder het gemaakte zoals Peersman dat doet).

Collingwood

Citaat van: SCC op augustus 21, 2017, 15:58:14
Vorig jaar positief opgevallen, hier verwacht ik wel wat van. Durft vooruit te voetballen en rustig onder druk.
Zou hij of van Deelen op links geen optie zijn, dan hebben we aan beide kanten de (natuurlijke) drive naar voren (zonder het gemaakte zoals Peersman dat doet).

Van Deelen heeft in het verleden wel enkele wedstrijden op links gespeeld. Zou inderdaad een interessant experiment zijn. Alhoewel er blijkbaar ook een Duitse linksback op proef is.
Kalmte alleen kan u redden.

SCC

Citaat van: Collingwood op augustus 21, 2017, 15:59:17
Van Deelen heeft in het verleden wel enkele wedstrijden op links gespeeld. Zou inderdaad een interessant experiment zijn. Alhoewel er blijkbaar ook een Duitse linksback op proef is.
Een linkspoot op links is natuurlijk fijner, zeker zolang Barto eerste spits blijft (ivm voorzetten die afdraaien). Ben zeer benieuwd naar die Duitser.

Collingwood

#4
Ik ook, benieuwd of het inderdaad om die Schumacher gaat. Hopelijk gaat de club hier nog iets over communiceren, want volgens mij weten we nog steeds niet 100% zeker dat hij het is. Of is er al ergens iets bevestigd?
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op augustus 21, 2017, 16:26:34
Ik ook, benieuwd of het inderdaad om die Schumacher gaat. Hopelijk gaat de club hier nog iets over communiceren, want volgens mij weten we dat nog steeds niet 100% zeker dat hij het is. Of is er al ergens iets bevestigd?
Die Schumacher heeft geen toekomst meer bij Dortmund, was ook geen vaste basisklant bij Dortmund 2 en is afgetest door Fürth uit de 2e liga. Ben benieuwd of dat wat is.

sunderland

Welkom jongen . We gaan ervoor  |:)

Collingwood

Citaat van: zeewolde op augustus 21, 2017, 16:34:02
Die Schumacher heeft geen toekomst meer bij Dortmund, was ook geen vaste basisklant bij Dortmund 2 en is afgetest door Fürth uit de 2e liga. Ben benieuwd of dat wat is.

Iemand die Dortmund 1 niet haalt kan natuurlijk nog best een prima aanwinst zijn voor Cambuur. Ook de Tweede Bundesliga heeft een veel hoger niveau dan de JL, daar zouden de meeste eredivisieploegen het ook moeilijk hebben. Dus als Greuter Fürth hem niet als directe aanwinst ziet hoeft dat ook niet alles te zeggen. Heeft verder in Duitsland onder 20 gespeeld en is 19 dus kan nog doorgroeien.

Maar uiteraard moet je deze jongen niet in de blind nemen, dus prima om op proef mee te laten draaien. Hopen op een goede concurrent voor Peersman. Als het hem is.
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

#8
Citaat van: Collingwood op augustus 21, 2017, 16:42:50
Iemand die Dortmund 1 niet haalt kan natuurlijk nog best een prima aanwinst zijn voor Cambuur. Ook de Tweede Bundesliga heeft een veel hoger niveau dan de JL, daar zouden de meeste eredivisieploegen het ook moeilijk hebben. Dus als Greuter Fürth hem niet als directe aanwinst ziet hoeft dat ook niet alles te zeggen. Heeft verder in Duitsland onder 20 gespeeld en is 19 dus kan nog doorgroeien.

Maar uiteraard moet je deze jongen niet in de blind nemen, dus prima om op proef mee te laten draaien. Hopen op een goede concurrent voor Peersman. Als het hem is.

Sist op ut verkeerde topic. Deze gaat over Wermerskerken. Halve pagina geleuter al.

Tanjajeah

Weet iemand voor hoeveel wedstrijden Sai van Wermeskerken is geschorst n.a.v. zijn rode kaart van afgelopen weekend?

Noordcambuur

Welkom Sai en maak er een mooi seizoen van bij een mooie club.

justremco

Citaat van: Tanjajeah op augustus 21, 2017, 17:06:29
Weet iemand voor hoeveel wedstrijden Sai van Wermeskerken is geschorst n.a.v. zijn rode kaart van afgelopen weekend?

Niks over gelezen, maar staat volgens mij standaard 1 wedstrijd voor

Tanjajeah

Citaat van: justremco op augustus 21, 2017, 17:26:36
Niks over gelezen, maar staat volgens mij standaard 1 wedstrijd voor

Klopt! Van de site van de KNVB:

"Sai van Wermeskerken (FC Dordrecht) is voor één duel geschorst na zijn rode kaart tijdens Fortuna Sittard - FC Dordrecht 5-1"

PePe

Citaat van: Tanjajeah op augustus 21, 2017, 17:29:54
Klopt! Van de site van de KNVB:

"Sai van Wermeskerken (FC Dordrecht) is voor één duel geschorst na zijn rode kaart tijdens Fortuna Sittard - FC Dordrecht 5-1"

Ik ken Sai niet, maar blijkbaar heeft hij ook niets kunnen doen aan het verlies van 5-1 tegen Fortuna.

Scc4-ever