Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sai van Wermeskerken

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 21, 2017, 15:22:44

Vorige topic - Volgende topic

ChantiSCC

Citaat van: PePe op augustus 21, 2017, 17:34:55
Ik ken Sai niet, maar blijkbaar heeft hij ook niets kunnen doen aan het verlies van 5-1 tegen Fortuna.

1 iemand kan daar toch ook niet voor zorgen daar kun je niet op rekenen toch? En hij wist dat het zijn laatste wedstrijd was bij Dordt waar hij al een tijdje ongeïnspireerd speelde. Hopelijk heeft hij hier wel zin in, welkom Sai!

Bankzitter

Welkom  |:)

Weer een positie dubbelbezet.

wiekie1969

Ik meende dat ze bij het aantrekken van nieuwe spelers naar het gedrag keken. Die jongen heeft vrijdag nog  rood gekregen en was wisselspeler daar vanwege persoonlijke problemen. Snap dus niet wat ze hier mee moeten. Mannes kan op de rechtsback en El Baad. Desalniettemin welkom.

Gasgeve

Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2017, 21:00:27
Ik meende dat ze bij het aantrekken van nieuwe spelers naar het gedrag keken. Die jongen heeft vrijdag nog  rood gekregen en was wisselspeler daar vanwege persoonlijke problemen. Snap dus niet wat ze hier mee moeten. Mannes kan op de rechtsback en El Baad. Desalniettemin welkom.
Je slaat door en gaat onzin lullen. Hij was geen wisselspeler. Mannes kan niet op rechtsback en El Baad is ook een verschrikking op rechtsback. Het zijn allemaal onwaarheden dus die je nu zegt.

wiekie1969

Citaat van: Gasgeve op augustus 21, 2017, 21:04:58
Je slaat door en gaat onzin lullen. Hij was geen wisselspeler. Mannes kan niet op rechtsback en El Baad is ook een verschrikking op rechtsback. Het zijn allemaal onwaarheden dus die je nu zegt.
Must es op cambuurfront kieke.

Collingwood

Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2017, 21:00:27
Ik meende dat ze bij het aantrekken van nieuwe spelers naar het gedrag keken. Die jongen heeft vrijdag nog  rood gekregen en was wisselspeler daar vanwege persoonlijke problemen. Snap dus niet wat ze hier mee moeten. Mannes kan op de rechtsback en El Baad. Desalniettemin welkom.

De opstelling van Dordt tegen Fortuna...

FC Dordrecht‏Verified account @fcdordrechtnl  Aug 18
De opstelling voor vanavond: Fij; Van Wermeskerken, Amevor, Alkan, Statia; Rosenthal, Hamer, Mahmudov, Vleugels; Groothusen, Mutzers
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Citaat van: wiekie1969 op augustus 21, 2017, 21:06:35
Must es op cambuurfront kieke.
Daar gaat het mis. Cambuurfront als bron gebruiken. Deze jongen was een publiekslieveling bij Dordt. Prima 2e rechtsback voor ons.

Bankzitter

Hij was klaar met (niveau) Dordrecht maar die hadden de optie gelicht om nog wat te kunnen verdienen. Hij heeft op 29 juli ook nog een proefwedstrijd bij AZ gespeeld, stond waarschijnlijk bij meerdere clubs al op de scoutingslijstjes.

BTW Lilipaly speelde ook rechtsback bij Telstar, Sai kan waarschijnlijk over de hele rechterflank als dat moet.

denistel


carlo de leeuw

#24
deze speler viel mij in positieve zin op vorig jaar in de thuiswedstrijd tegen dordt. vooral de rust die hij uitstraalde.
Zeer welkom dus wat mij betreft!(op basis van 1 wedstrijd, dat dan weer wel)

michello

Viel mij positief op vanmiddag ( als één van de weinigen ).  Leuk backje!

AL


De Gast


denistel

is gewoon een prima back up voor v deelen

AL

Om maar positief te beginnen: wat een goede rechtsback zeg!