Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Justin Mathieu

Gestart door Marc S, juli 04, 2017, 13:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Welkom!  |:)

TD Gerald van den Belt: "Justin is jong, talentvol en iemand die met zijn onmiskenbare kwaliteiten wedstrijden kan beslissen."

Bolle

Welkom Justin!

Ben heel benieuwd hoe hij het bij ons gaat doen! 

Collingwood

Welkom, blij mee. 10 goals en 10 assists bij Oss is geen geringe prestatie. |:)

Daniels en hij mogen het op rechts gaan uitvechten, al kunnen beide heren eventueel ook op links uit de voeten.
Kalmte alleen kan u redden.

DayDreamer


Gasgeve

Goede aankoop qua statistieken. Moet zeggen dat ik hem maar 2x live heb zien spelen en dat was tegen Cambuur, dus ben benieuwd.


denistel

goeie speler hoor noem em al langer 10 goals 10 assistsspeelt makkelijk een mannetje
uit en scoort ook makkelijk.veel suc 6 justin

poelie-lwd

Prima spelertje. Zal zich door ontwikkelen en op termijn weer een mooi bedrag opbrengen. Goed werk Gerald!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

666

Ik heb nooit zo op hem gelet, maar met 10 goals en assists ben ik wel heel erg nieuwsgierig. Welkom alvast en laat het maar zien.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

YellowBlue

Citaat van: Collingwood op juli 04, 2017, 13:06:31
Welkom, blij mee. 10 goals en 10 assists bij Oss is geen geringe prestatie. |:)

Daniels en hij mogen het op rechts gaan uitvechten, al kunnen beide heren eventueel ook op links uit de voeten.

Bij de intro op Youtube staat als eerste positie linker vleugelaanvaller en als 2e positie spits of rechteraanvaller.
Hij is overigens wel een rechtspoot.

Collingwood

#10
Citaat van: YellowBlue op juli 04, 2017, 13:55:07
Bij de intro op Youtube staat als eerste positie linker vleugelaanvaller en als 2e positie spits of rechteraanvaller.
Hij is overigens wel een rechtspoot.

Klopt, en op transfermarkt.de staat rechtsbuiten weer als zijn primaire positie. Ik denk dat hij op de beide flanken gewoon goed uit de voeten kan, je ziet hem in dat filmpje ook de nodige mooie voorzetten geven vanaf rechts.

EDIT: Van den Belt geeft bij OF aan dat hij is gehaald als valse linksbuiten (vervanger van Hoefdraad dus).

Hij heeft minder dan een ton gekost door een clausule in zijn contract. Dat meldt de directeur van Oss in het Brabants Dagblad.
Kalmte alleen kan u redden.

Oetseuuh


Dokkumer

Welkom Justin en maak ons gek (in positieve zin) ;)

Noordcambuur

Welkom Justin en laat je voeten spreken en maak de 12e man gek :y
En succes kerel maak er wat moois van w:)

Bankzitter

Citaat van: Collingwood op juli 04, 2017, 13:57:37

Hij heeft minder dan een ton gekost door een clausule in zijn contract. Dat meldt de directeur van Oss in het Brabants Dagblad.

Zoals ik al zei, prima dat wij nu spelers bij andere clubs wegkapen zoals oa Groningen dat in het verleden flikte.