Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Justin Mathieu

Gestart door Marc S, juli 04, 2017, 13:02:19

Vorige topic - Volgende topic

Bens

Het staat ook op de site van Cambuur.

sunderland

Jammer maar logisch. Klote dat we nu nog 1 speler van nivo hebben voorin en dat gaat ons nog opbreken

moodygrunn

Citaat van: De Gast op februari 15, 2019, 07:13:45
Topbeleid. Alles om het groepsproces niet te verstoren. Plek 12, geen beleving, geen vooruitgang. Nee dat moet je niet verstoren.

Was het volgens jiou houdbaar dan om hem erbij te houden? Iemand die blijkbaar alles en iedereen tegen zich in het harnas jaagt en al 3x teruggezet is naar de beloften? Niemand staat in mijn optiek boven het teambelang.
In Henk en Sandor we trust

Cambuur Groningen

Citaat van: moodygrunn op februari 15, 2019, 18:28:41
Was het volgens jiou houdbaar dan om hem erbij te houden? Iemand die blijkbaar alles en iedereen tegen zich in het harnas jaagt en al 3x teruggezet is naar de beloften? Niemand staat in mijn optiek boven het teambelang.
eens en laten we nou niet doen alsof hij de verlosser was. Voor Cambuur begrippen een goede speler die zo nu en dan door zijn creativiteit iets bracht maar ook vaak niet thuisgaf volgens mij. Als hij dan ook nog eens niet alleen bij Cambuur maar ook bij andere clubs er een potje van maakt dan is het jammer maar helaas