Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV – SC Cambuur (2e Ronde Jupiler Play-Offs) Donderdag 18 mei, 19.45 uur

Gestart door weestwel, mei 09, 2017, 19:19:36

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: wiekie1969 op mei 18, 2017, 23:30:45
Voetbalgogme...........

Vier keer geel en één keer rood pakken in je eerste PO wedstrijd, voetbalgogme? Een wedstrijd op 1-1 laten eindigen omdat je ziet dat er even niet meer inzit vind ik van meer gogme getuigen.

John Hiatt

Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: John Hiatt op mei 19, 2017, 09:11:51
Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!
Ik vond ze de tweede helft ook beter.
Henk, held, bedankt

DayDreamer

Citaat van: John Hiatt op mei 19, 2017, 09:11:51
Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!

MVV was toch ook beter  :|  Cambuur ging door de ondergrens vind ik. Niveau wat we tot aan Jong Ajax hebben laten zien, heeft er totaal niet in gezeten.
1e 10 minuten redelijk voetbal, daarna alleen maar lange ballen gezien, die makkelijk te verdedigen waren door defensie MVV.
Van Deelen werd ook compleet weggespeeld, maar die speelde ook meer als rechtsbuiten dan als spits. Peersman heeft het ook wat te hoog in de bol, die heeft in een interview aangegeven subtop eredivisie te willen spelen  :_schater. Beide beentjes maar even op de grond zondag.
We hebben gewoon geluk gehad dat Streek een wereldgoal maakt. Individuele klasse van Schilder ( pass ) en Streek ( aanname en afronding ).

richard

tactisch weer zwaar door de ondergrens de TS, lekker kip op het bankje laten zitten.....en de voetbal tactisch en technisch onbekwame barto en blackson brengen :wall

AL

Citaat van: John Hiatt op mei 19, 2017, 09:11:51
Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!

MVV was toch ook beter?
We mogen onze handen dichtknijpen met de 1-1.

Gasgeve

Citaat van: richard op mei 19, 2017, 09:44:24
tactisch weer zwaar door de ondergrens de TS, lekker kip op het bankje laten zitten.....en de voetbal tactisch en technisch onbekwame barto en blackson brengen :wall
1-1 goed resultaat. We kwamen daar niet aan het voetballen. Thuis kun je wel wat aanvallender denken met een Kip in de basis.

denistel

Citaat van: Gasgeve op mei 19, 2017, 10:29:17
1-1 goed resultaat. We kwamen daar niet aan het voetballen. Thuis kun je wel wat aanvallender denken met een Kip in de basis.

vol op de aanval en eigen spel spelen zeiden ze van te voren. ik was al met kip begonnen
en Monteiro en bakker de boel opvangen.

en verder ja mvv was beter en had de betere kansen.

richard

Citaat van: denistel op mei 19, 2017, 10:35:01
vol op de aanval en eigen spel spelen zeiden ze van te voren. ik was al met kip begonnen
en Monteiro en bakker de boel opvangen.

en verder ja mvv was beter en had de betere kansen.

je weet hoe ze over kip denken  ;)

denistel

Citaat van: richard op mei 19, 2017, 10:36:52
je weet hoe ze over kip denken  ;)

ja helaas wel...maar ja we mogen niet negatief zijn he maar ik vond de wissels
belachelijk gister. Lilipaly was niet topfit zeiden ze maar die zetten ze er wel
in terwijl ze dan beter kip daar kunnen brengen en Lilipaly fit krijgen voor zondag.

Collingwood

Citaat van: John Hiatt op mei 19, 2017, 09:11:51
Na een leuk nachtje Maastricht vanmorgen bij het ontbijt De Limburger even gelezen. De journalist vindt dat mvv veel beter was dan Cambuur en had moeten winnen...... Ook geeft de krant mvv grote kans om door te gaan..... Weet t niet, maar die heeft echt een andere wedstrijd gezien!

MVV was wel iets beter (echt niet veel hoor), maar dat ze een grote kans om door te gaan hebben lijkt me wat overdreven. We zijn thuis normaal gesproken veel sterker dan uit. Met name in Limburg spelen we vrijwel nooit goed om de een of andere reden.
Kalmte alleen kan u redden.

richard

Citaat van: Collingwood op mei 19, 2017, 10:54:54
MVV was wel iets beter (echt niet veel hoor), maar dat ze een grote kans om door te gaan hebben lijkt me wat overdreven. We zijn thuis normaal gesproken veel sterker dan uit. Met name in Limburg spelen we vrijwel nooit goed om de een of andere reden.

dat wordt dan nog wat in kerkrade :thumbsup ;)

El Ma-kri-niii

Citaat van: richard op mei 19, 2017, 11:27:30
dat wordt dan nog wat in kerkrade :thumbsup ;)
Dan hebben we thuis al 4-0 gewonnen dus kunnen we rustig de promotie over de streep trekken ;)

denistel

4-0? die lui gooien alles dicht hier.en eerst zondag maar eens door komen

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op mei 19, 2017, 10:54:54
MVV was wel iets beter (echt niet veel hoor), maar dat ze een grote kans om door te gaan hebben lijkt me wat overdreven. We zijn thuis normaal gesproken veel sterker dan uit. Met name in Limburg spelen we vrijwel nooit goed om de een of andere reden.

Uit bij MVV, VVV en Fortuna allen in de competitie verloren. Dus we hebben de stijgende lijn te pakken  8P
Area 58