Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

MVV – SC Cambuur (2e Ronde Jupiler Play-Offs) Donderdag 18 mei, 19.45 uur

Gestart door weestwel, mei 09, 2017, 19:19:36

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969


wiekie1969

Zat veel meer beleving en strijd in bij mvv. Mogen de heren zich aanrekenen. Toch moeten we dit zondag over de streep kunnen trekken.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op mei 18, 2017, 21:40:20
ga nu maar niet op de man spelen want er waren nog 5 echt slecht

Hest die Zeinstra zien?  1 brok zenuwen man.

justremco


JeJe

Citaat van: wiekie1969 op mei 18, 2017, 22:26:12
1e 10 minuten waren prima, maar dan kom je heel onnozel 1-0 achter. Zenuwlijer Zeinstra op de goal, Hoefdraad en Tissoudali niet een bal geraakt. Van Deelen ook heel matig.  En die Sipke ging tweede helft met 5 verdedigers spelen, terwijl die lui 4-4-2 spelen. Onvoorstelbaar juh.
Mogen de handen dichtknijpen met deze 1-1.

Als je zo speelt als vanavond dan win je echt niet van Roda.
Weet je wel hoe dat moet, handen dichtknijpen?
Deed je dat maar vaker, kon je hier je onzinnige en negatieve stukjes ook niet meer neerzetten.
1-1 is perfect en zondag kat in bakkie



speculeter


denistel

nou wij waren voetballend oek belabberd en op kracht en werklust kwamen we
dik te kort. maar ik had er al voor waarschuwd de resultaten van de laatste
maanden zeggen niks en uit en thuis is 100% verschil en als je dan al een
dubbel moet tegen roda zal het helemaal zwaar worden. maar eerst zondag
er met zijn allen vol tegen aan.

wiekie1969

Citaat van: denistel op mei 18, 2017, 23:10:55
nou wij waren voetballend oek belabberd en op kracht en werklust kwamen we
dik te kort. maar ik had er al voor waarschuwd de resultaten van de laatste
maanden zeggen niks en uit en thuis is 100% verschil en als je dan al een
dubbel moet tegen roda zal het helemaal zwaar worden. maar eerst zondag
er met zijn allen vol tegen aan.

Kwalitatief binne we een klasse beter maar de mouwen mutte opgestroopt worden en daarin schieten we tekort.

wiekie1969

Citaat van: JeJe op mei 18, 2017, 22:40:13
Weet je wel hoe dat moet, handen dichtknijpen?
Deed je dat maar vaker, kon je hier je onzinnige en negatieve stukjes ook niet meer neerzetten.
1-1 is perfect en zondag kat in bakkie

Lul niet su dom juh jaknikker. Realistisch is wat anders dan negatief. Of vond jij cambuur dan wel goed spelen? Vertel.....

wiekie1969


okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Overigens is MVV inderdaad geen wonderploeg, maar we moeten ze ook weer niet slechter maken dan ze zijn. Paar aardige spelers met Labylle, Schroyen, N'Koyi en die huurling van Arsenal.
Kalmte alleen kan u redden.

D.H.Skolten

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 18, 2017, 21:39:41
Ik wil die Mannes niet meer zien de resterende wedstrijden, godsamme. Wat een prutser
Ik snap het idee erachter wel, maar hij had moeten wisselen voor Lilypaly toen het voor geen meter met Mannes ging. Thuis altijd beginnen met Lilipaly, veel meer voetbal in het team als hij speelt!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

sunderland

Tis ook allemaal maar hoe je het ziet , mvv had het vooral links goed voor elkaar en daar stond v deelen soms te zwemmen ook omdat monteiro veelal uit zijn positie liep en hem niet hielp. Dat zal niet kunnen als hij subtop wil spelen