Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017

Gestart door weestwel, februari 25, 2017, 10:06:54

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

We zitten met een mannetje of 8 in thuisvak

oldehove

Citaat van: Casuals-lwd op maart 13, 2017, 22:44:57
Als de club nou slim is informeren ze naar meer kaarten.
Hebben ze ook gedaan, Is helaas alleen niet mogelijk..
ut komt su as het komt

Casuals-lwd

Citaat van: oldehove op maart 14, 2017, 10:49:22
Hebben ze ook gedaan, Is helaas alleen niet mogelijk..
En wel bij NAC blijkbaar...

Zuid1991


Marc S


Zuid1991


Jopie

Met dit weer wordt het een mooi dagje zo!  8) |:)

speculeter

Citaat van: Jopie op maart 16, 2017, 13:15:55
Met dit weer wordt het een mooi dagje zo!  8) |:)
Vooruitzichten niet gelezen zeker :_schater :_schater

zeewolde

Citaat van: Casuals-lwd op maart 14, 2017, 17:32:34
En wel bij NAC blijkbaar...
Dat was een fout van Volendam richting eigen fans. Dat willen ze ws niet nog een keer. NAC zou nog veel meer kaarten krijgen, maar na klachten van Volendam fans is dat teruggedraaid. NAC had toen echter al meer dan de 400 kaarten verkocht en kwam er een compromis tot iets meer dan 600 kaarten.

Nightmarelwd

Citaat van: zeewolde op maart 16, 2017, 13:42:31
Dat was een fout van Volendam richting eigen fans. Dat willen ze ws niet nog een keer. NAC zou nog veel meer kaarten krijgen, maar na klachten van Volendam fans is dat teruggedraaid. NAC had toen echter al meer dan de 400 kaarten verkocht en kwam er een compromis tot iets meer dan 600 kaarten.

Zit bijna nooit een hond in dat stadion.  Meer inkomsten meer verkoop in het stadion. 
MI-Sider for Life

thankyou

misschien een leuk idee om op de dijk een groepsfoto te maken  |:) |:)
Cambuur, Beer & Loyal Mates

666

Citaat van: thankyou op maart 16, 2017, 15:49:01
misschien een leuk idee om op de dijk een groepsfoto te maken  |:) |:)

Van een paar Japanners  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Zuid1991

Er zullen vele supporters uit Leeuwarden naar Volendam afreizen vermoed ik  |:)
Mooie reclame voor onze club.
Prachrig gebaar ook van Volendam en Cambuur dat er op de dijk een biertje genuttigd kan worden.
Groot compliment aan alle mensen die dit geregeld hebben.
Stapje dichterbij normalisatie.
Laten we er een mooie dag van maken, met passie bij de supporters door gezang.
Zet scc nog meer op de kaart, en hopelijk 3 punten! |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Zuid1991 op maart 16, 2017, 20:43:25
Er zullen vele supporters uit Leeuwarden naar Volendam afreizen vermoed ik  |:)
Mooie reclame voor onze club.
Prachrig gebaar ook van Volendam en Cambuur dat er op de dijk een biertje genuttigd kan worden.
Groot compliment aan alle mensen die dit geregeld hebben.
Stapje dichterbij normalisatie.
Laten we er een mooie dag van maken, met passie bij de supporters door gezang.
Zet scc nog meer op de kaart, en hopelijk 3 punten! |:)

Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn, maar hoop dat het een geweldig feest wordt en blijft. _O_
Henk, held, bedankt

Collingwood

De opstelling, volgens Henk aan Huis:

Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; E. Bakker, Monteiro, Van de Streek; Lilipaly, Barto, Houtkoop

Geblesseerd: Hoefdraad, Anderson, Gyasi, D. Bakker en Kip. Noor is met Afghanistan op pad.
Kalmte alleen kan u redden.