Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Volendam - SC Cambuur zondag 19 maart 2017

Gestart door weestwel, februari 25, 2017, 10:06:54

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Bernardo op maart 09, 2017, 10:20:47
Jup. Kijk maar naar de vertrektijd. Die zijn er ook rond half 1.

Briljant!

ChantiSCC

Citaat van: Lore op maart 09, 2017, 19:15:37
Briljant!

Heerlijke awayday! Met 400 man (misschien meer die plaatsnemen op thuisvakken) op de Dijk!  :scc

Cor


Geelblauwstiens


Yellow Army

Area 58

papier


Yellow Army

Area 58


Bolle

We gaan er gewoon weer een lekker middagje VLD van maken!

Zet die kibbeling maar klaar en het bier maar koud!

Bernardo

Lilipaly in de basis en vd Streek in de spits aub!!

Geelblauwstiens

Citaat van: Bolle op maart 11, 2017, 11:03:37
We gaan er gewoon weer een lekker middagje VLD van maken!

Zet die kibbeling maar klaar en het bier maar koud!

Zin in????

Bankzitter

De komende drie wedstrijden (Volendam, Emmen, N.A.C.) zijn cruciaal. Als we die goed doorkomen is het daarna rustig toewerken naar de nacomeptitie.

Casuals-lwd

Als de club nou slim is informeren ze naar meer kaarten.

speculeter

Maar in de opstelling van de tweede helft beginnen.

DayDreamer

Citaat van: Casuals-lwd op maart 13, 2017, 22:44:57
Als de club nou slim is informeren ze naar meer kaarten.

Ik denk dat de compromis is, 400 kaarten en je mag in centrum struinen voor de wedstrijd, of meer kaarten en iedereen in de buscombi.