Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Citaat van: denistel op april 04, 2026, 18:44:21
o 21 wint met 1-0 van twente/heracles en blijft koploper

Weer een goal van Wessel van der Goot. Veelbelovende speler ( 17 jaar )

denistel

Citaat van: Arno A op april 06, 2026, 15:34:08
Weer een goal van Wessel van der Goot. Veelbelovende speler ( 17 jaar )

zaterdag 18,00 thuis tegen F. Noord bij Lac Frisia

Arno A

Citaat van: denistel op april 08, 2026, 07:28:44
zaterdag 18,00 thuis tegen F. Noord bij Lac Frisia

Mooie pot denk ik. Feyenoord moet winnen om niet weer een promotie mis te lopen.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo


Kuzmanovic-Apeldoorn

Feyenoord nu koploper?
Henk, held, bedankt

Noordcambuur


denistel

Citaat van: Noordcambuur op april 11, 2026, 20:41:38
nee Cambuur blijft koploper   :thumbsup

ja feyenoord nog 6 punten achter.op zich jammer dat er nu steeds veel bij
het 1e spelen maar ja aan de andere kant weer mooi natuurlijk.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op april 13, 2026, 17:43:11
ja feyenoord nog 6 punten achter.op zich jammer dat er nu steeds veel bij
het 1e spelen maar ja aan de andere kant weer mooi natuurlijk.
gaat nog spannend worden?

Poetser

Citaat van: denistel op april 13, 2026, 17:43:11
ja feyenoord nog 6 punten achter.op zich jammer dat er nu steeds veel bij
het 1e spelen maar ja aan de andere kant weer mooi natuurlijk.

Wat wil je nou eigenlijk?  :_schater

denistel

Citaat van: Poetser op april 13, 2026, 20:01:00
Wat wil je nou eigenlijk?  :_schater

voor de o 21 is dat jammer die werden anders vliegend kampioen en voor
de club is het mooi dat er veel talenten doorstromen naar het 1e.

Arno A

Zat van der Goot gisteren voor de eerste keer bij de selectie bij het eerste?

Nog altijd maar 17 jaar. Zou hij volgend seizoen al speeltijd krijgen van Plat?

Ik heb hem nog nooit zien spelen. Hoe goed is hij ? En welke andere talenten zouden binnenkort de stap kunnen of gaan maken?

Wie voelt zich geroepen om hier iets over te zeggen?


denistel

Vd Goot is een groot talent net als Look dat ook is en in alle teams zitten
spelers die ooit de stap kunnen maken. ik zou zeggen ga eens kijken bij
1 van de teams of de VBS die is altijd vrijdags van 16.00 tot 17.30

groningen o 21 - cambuur o 21 3-1 vandaag

Noordcambuur

Uitslag niet denistel 2x op rij verloren  :_schater

denistel

Citaat van: Noordcambuur op april 18, 2026, 18:06:39
Uitslag niet denistel 2x op rij verloren  :_schater

zit er in als je steeds meer spelers bij het 1e hebt zitten.