Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: Derkx R.H. op februari 04, 2026, 12:42:41
Nee!
Nee daar al niet goed genoeg bevonden. Beter bij Cambuur kunnen blijven. Hadden ze meer geduld met hem gehad.

Arno A

Is de thuiswedstrijd van O21 afgelast? Overdag is er toch gespeeld door diverse teams van Frisia? Wie weet hoe dit zit? Ze staan anders op nul gespeelde competitiewedstrijden.

Arno A

Zou Nap wel meespelen met de O21?

Noordcambuur

O21 wint met 0-1 van Feijenoord knap hoor :thumbsup

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op februari 14, 2026, 18:41:37
O21 wint met 0-1 van Feijenoord knap hoor :thumbsup
Met Jermoumi en Kvam(hij was een plaag voor de Feyenoord defensie) van het eerste en Nap deed 90 minuten mee...

Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op februari 15, 2026, 08:35:56
Met Jermoumi en Kvam(hij was een plaag voor de Feyenoord defensie) van het eerste en Nap deed 90 minuten mee...
ohhhh mooi om het te horen Derkx :thumbsup

Bankzitter

Ik lees een assist van Kvam? dat is toch lekker.

Poetser

Citaat van: Bankzitter op februari 16, 2026, 14:57:14
Ik lees een assist van Kvam? dat is toch lekker.

Mooi dat ie van hem kvam

WouterZz

Oefenwedstrijd Harkemase Boys - O21




Derkx R.H.

Citaat van: WouterZz op februari 19, 2026, 16:08:53
Oefenwedstrijd Harkemase Boys - Reserves


O21 speelde die avond in Hardenberg. :thumbsup

denistel

o 15 wint voor de beker uit bij Volendam 1-2 volgende tegenstander is Feyenoord

denistel

o 21 4-2 verloren van Zwolle

Derkx R.H.

Citaat van: denistel op februari 20, 2026, 15:09:17
o 21 4-2 verloren van Zwolle
Dit gebeurde zonder Kalisvaart, Marsman, Jonker, Jermoumi,Kooistra, Henstra en Kvam?

Noordcambuur

Citaat van: denistel op februari 20, 2026, 15:09:17
o 21 4-2 verloren van Zwolle
was dit een oefenwedstrijd denistel  :?

denistel