Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur


Noordcambuur

O21 verliest laatste thuiswedstrijd met 0-1 van de graafschap.
En zijn derde ge?indigd?.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op december 13, 2025, 20:25:23
O21 verliest laatste thuiswedstrijd met 0-1 van de graafschap.
En zijn derde ge?indigd?.

prima toch blijven mooi op niveau de o 19 en o 17 naken weer een stap en
zo gaan we rustig door.

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 14, 2025, 12:45:43
prima toch blijven mooi op niveau de o 19 en o 17 naken weer een stap en
zo gaan we rustig door.
klopt je kunt er van genieten  :thumbsup

O21 Divisie 1A (hoogste)
O19 Divisie 2e
O17 Divisie 2e

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op december 14, 2025, 14:48:31
klopt je kunt er van genieten  :thumbsup

O21 Divisie 1A (hoogste)
O19 Divisie 2e
O17 Divisie 2e

Hoever is bijvoorbeeld O19 van het hoogste niveau verwijderd?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 14, 2025, 15:02:11
Hoever is bijvoorbeeld O19 van het hoogste niveau verwijderd?
volgens mij nog 1 divisie.
Ze waren dit seizoen heer en meester met clubs Eagles,Vitesse en dkv.
Met een doelsaldo van 47 voor en 18 tegen.
14 wedstrijden - 33 punten ??n keer verloren.

RG

#1176
Daan Engel van Cambuur o21 per direct naar Twente/Heracles o21. Saillant detail is dat beide teams elkaar treffen in competitieverband aankomende zaterdag.

Noordcambuur

Citaat van: RG op februari 04, 2026, 00:11:26
Daan Engel van Cambuur o21 per direct naar Twente/Heracles o21. Saillant detail is dat beide teams elkaar treffen in competitieverband aankomende zaterdag.
jeeetje o21 wordt ook leeg geplukt.

Gasgeve

Als ze geen geduld hebben, dan mooi laten gaan. Zie je ook aan die Krasniqi, inmiddels ook al 20 en nog geen wedstrijd als prof gespeeld. Moest zo nodig zo snel mogelijk naar Az.

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op februari 04, 2026, 12:19:09
Als ze geen geduld hebben, dan mooi laten gaan. Zie je ook aan die Krasniqi, inmiddels ook al 20 en nog geen wedstrijd als prof gespeeld. Moest zo nodig zo snel mogelijk naar Az.
zit hij nog steeds bij AZ :?

Derkx R.H.


Noordcambuur

Citaat van: Derkx R.H. op februari 04, 2026, 12:42:41
Nee!
oke jammer was een groot talent weet je ook waar hij nu speelt.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2026, 09:36:23
jeeetje o21 wordt ook leeg geplukt.
Ja erg he dat 1 speler weg gaat...wat niet eens een basisspeler was.

Derkx R.H.

Citaat van: Noordcambuur op februari 04, 2026, 12:43:46
oke jammer was een groot talent weet je ook waar hij nu speelt.
DKV..

Noordcambuur