Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Hirsch


Stanley

Citaat van: Hirsch op december 03, 2025, 20:36:20
Achilles Enschede O17
klopt inderdaad, Achilles Enschede. Mijn onderzoek met AI leidde naar Standaard Luik. Dus niet betrouwbaar. Misschien voetbalt daar ook een Loris Ohan.

Gasgeve

Scoorde 5x tegen Cambuur dit jaar.

Noordcambuur

O21 gisteren met 3-1 verloren van Willem 2.

Noordcambuur

Dinsdag 9 december spelen ze tegen Twente/Heracles om 14:00

denistel

Citaat van: Noordcambuur op december 07, 2025, 20:22:44
Dinsdag 9 december spelen ze tegen Twente/Heracles om 14:00

3-1 winst 2x  veldhuis 1x bernadina

Noordcambuur

Citaat van: denistel op december 09, 2025, 16:17:13
3-1 winst 2x  veldhuis 1x bernadina
bedankt voor de info was het verdiend overwinning denistel.

Arno A

Veldhuis is een middenvelder toch? Misschien heeft Henk hem nog nodig na de winterstop.

upweer

Aankomende Zaterdag thuis tegen Achilles?
Kwam er nou in Januari iemand op proef van hen?
Speelt hij a.s Zaterdag ook

Noordcambuur

Citaat van: upweer op december 09, 2025, 21:45:11
Aankomende Zaterdag thuis tegen Achilles?
Kwam er nou in Januari iemand op proef van hen?
Speelt hij a.s Zaterdag ook
dat is O17 kampioenswedstrijd.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op december 09, 2025, 19:10:14
bedankt voor de info was het verdiend overwinning denistel.

ik was er niet bij dus weet niet of het terecht was

denistel

Citaat van: upweer op december 09, 2025, 21:45:11
Aankomende Zaterdag thuis tegen Achilles?
Kwam er nou in Januari iemand op proef van hen?
Speelt hij a.s Zaterdag ook

o 21 speelt zaterdag thuis tegen de Graafschap 18,00 bij Frisia

Noordcambuur


Gasgeve

Citaat van: Arno A op december 09, 2025, 19:15:29
Veldhuis is een middenvelder toch? Misschien heeft Henk hem nog nodig na de winterstop.
Heeft al eerder dicht tegen debuut aangezeten, maar raakte toen helaas geblesseerd.

Arno A

Citaat van: Noordcambuur op december 10, 2025, 09:44:06
dat is O17 kampioenswedstrijd.

3-1 gewonnen . Dus kampioen! Van harte.