Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op november 15, 2025, 09:28:31
de topper vanmiddag voor O21. 15.30 u thuis tegen Groningen. Hun beste spelers  zitten in Brabant vandaag. Ben benieuwd.
klopt mooi kut zo ben heel benieuwd vanmiddag of Cambuur gaat winnen  :thumbsup

Oud Cambuur

Citaat van: Arno A op november 15, 2025, 09:28:31
de topper vanmiddag voor O21. 15.30 u thuis tegen Groningen. Hun beste spelers  zitten in Brabant vandaag. Ben benieuwd.
En die van ons in Eindhoven wat is je punt

Yellow Army

Citaat van: Oud Cambuur op november 15, 2025, 13:43:46
En die van ons in Eindhoven wat is je punt

Dat Eindhoven Brabant is
Area 58

Oud Cambuur

Citaat van: Yellow Army op november 15, 2025, 14:09:43
Dat Eindhoven Brabant is
hij heeft het er oven dat hun beste spelers in Brabant zijn volgens mij hoeft Groningen niet te voetballen

Noordcambuur

O21 kansloos verloren van Groningen met 0-3 :X

Oud Cambuur

Ze kunnen helaas geen 5 man vervangen die met het 1ste mee zijn

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op november 15, 2025, 18:38:11
Ze kunnen helaas geen 5 man vervangen die met het 1ste mee zijn
dat gaat nog wat worden na de winterstop?.

denistel

2x verloren op zaterdag als het 1e ook moest gewoon dood zonde toch

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 16, 2025, 16:54:21
2x verloren op zaterdag als het 1e ook moest gewoon dood zonde toch
denistel het eerste van Groningen had vrij h? en Cambuur moest naar Eindhoven.
En Groningen had was spelers mee van het 1e elftal.

Johan-12

Citaat van: Noordcambuur op november 16, 2025, 16:57:09
denistel het eerste van Groningen had vrij h? en Cambuur moest naar Eindhoven.
En Groningen had was spelers mee van het 1e elftal.
Is allemaal niet erg toch, zolang je maar op dit niveau blijft.

Nu krijgen andere spelers een keer een kans op dat niveau. We moeten denk ik blij zijn er dat zoveel bij 1e selectie mee doen.

Bankzitter

Eens..het belangrijkste is ieder seizoen handhaven. Heel erg mooi als je Feijenoord en Groningen kan bijbenen maar het is ook geen schande als het niet ieder seizoen lukt.

Noordcambuur

Citaat van: Johan-12 op november 16, 2025, 16:59:26
Is allemaal niet erg toch, zolang je maar op dit niveau blijft.

Nu krijgen andere spelers een keer een kans op dat niveau. We moeten denk ik blij zijn er dat zoveel bij 1e selectie mee doen.
klopt je moet wel op dit niveau blijven anders is de de sprong wel heel groot naar de KKD.

Poetser

Citaat van: denistel op november 16, 2025, 16:54:21
2x verloren op zaterdag als het 1e ook moest gewoon dood zonde toch

Ik heb soms het idee dat jij de 021 belangrijker vindt dan het 1e.

Arno A

Zaterdag mini-derby voor O19

Noordcambuur