Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Vlampiep op augustus 27, 2025, 20:13:48
Is wel de schatkist van de club.
klopt en er komen nog een paar toppertjes er aan binnen nu en 3 jaar.

De spelers o21 spelen al op een hoogste niveau dus de stap naar KKD is niet zo groot.

diekhuzen

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 20:16:56
klopt en er komen nog een paar toppertjes er aan binnen nu en 3 jaar.

De spelers o21 spelen al op een hoogste niveau dus de stap naar KKD is niet zo groot.

Ben ik het niet mee eens.
De stap naar de KKD is een behoorlijke stap en uiteindelijk zie je ook dat meer talenten afhaken dat is overigens normaal. Het spelen in een stadion en alles wat er bij komt kijken geeft extra druk.
Een goed voorbeeld is Marsman.

Noordcambuur

Citaat van: diekhuzen op augustus 27, 2025, 20:21:38
Ben ik het niet mee eens.
De stap naar de KKD is een behoorlijke stap en uiteindelijk zie je ook dat meer talenten afhaken dat is overigens normaal. Het spelen in een stadion en alles wat er bij komt kijken geeft extra druk.
Een goed voorbeeld is Marsman.
oke dat mag maar speelt Cambuur in de ED dan wordt stap nog groter.
Nou Marsman doet het nog verrassend goed dan moet je eerder kijken naar Kooistra of Henstra of Priem die maken nog niet snel grote stappen om een invalbeurt bij het eerste.

Oud Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 21:05:33
oke dat mag maar speelt Cambuur in de ED dan wordt stap nog groter.
Nou Marsman doet het nog verrassend goed dan moet je eerder kijken naar Kooistra of Henstra of Priem die maken nog niet snel grote stappen om een invalbeurt bij het eerste.
Je moet ook maar de kans krijgen van de ts he. Balk mag spelen als een drol maar wordt niet gewisseld om een talent een kans te geven.

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 27, 2025, 21:28:36
Je moet ook maar de kans krijgen van de ts he. Balk mag spelen als een drol maar wordt niet gewisseld om een talent een kans te geven.
klopt helemaal wat je zegt maar ik ga er vanuit dat Henk de beste opstelt.
Ik hoop elk jaar dat er 2 jeugdspelers doorbreken en dan later weer verkocht worden voor een goede prijs.

Gasgeve

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 20:16:56
klopt en er komen nog een paar toppertjes er aan binnen nu en 3 jaar.

De spelers o21 spelen al op een hoogste niveau dus de stap naar KKD is niet zo groot.
Heb jij zicht op welke spelers in de o21 en o19 de grootste talenten zijn momenteel? Als we de spelers die al in 1 hebben gespeeld wegdenken?

Oud Cambuur

Zitten een paar talenten aan te komen in de o19 en daaronder maar je moet altijd afwachten hoe ze zich doorontwikkelen

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op augustus 28, 2025, 08:21:30
Heb jij zicht op welke spelers in de o21 en o19 de grootste talenten zijn momenteel? Als we de spelers die al in 1 hebben gespeeld wegdenken?
Bakkati is wel een toppertje maar er zitten nog wel een paar bij die ik nog wel eens zien doorgroeien de laatste sprong heeft vaak meer tijd nodig.
Ik vind persoonlijk dat de spelers o21 nog wat fysiek tekort komen waar dat aan ligt weet ik niet.
Kooistra en Henstra die komen er wel maar heeft tijd nodig.

Noordcambuur

Zaterdag om 18:00 spelen o21 tegen Willem 2 op sportpark magere weide.

Gasgeve

Citaat van: Noordcambuur op augustus 28, 2025, 13:35:28
Bakkati is wel een toppertje maar er zitten nog wel een paar bij die ik nog wel eens zien doorgroeien de laatste sprong heeft vaak meer tijd nodig.
Ik vind persoonlijk dat de spelers o21 nog wat fysiek tekort komen waar dat aan ligt weet ik niet.
Kooistra en Henstra die komen er wel maar heeft tijd nodig.
Namen willen we  :D

Noordcambuur

Citaat van: Gasgeve op augustus 28, 2025, 14:19:11
Namen willen we  :D
*Bernardina
*Veldhuis
*Nap
*Kruydenhof
*Engel

O19
* van der Sluis
*Telleman
*Aliu

Arno A

Citaat van: Noordcambuur op augustus 28, 2025, 13:36:51
Zaterdag om 18:00 spelen o21 tegen Willem 2 op sportpark magere weide.

Benieuwd hoe zij het gaan doen met deze nieuwe ploeg spelers.  Kunnen net als vorig seizoen niet promoveren.

Oud Cambuur

Citaat van: Arno A op augustus 29, 2025, 09:39:34
Benieuwd hoe zij het gaan doen met deze nieuwe ploeg spelers.  Kunnen net als vorig seizoen niet promoveren.
Ze kunnen wel promoveren maar Cambuur wil niet promoveren dus het is anders dan jij zegt

zeewolde

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 29, 2025, 11:51:00
Ze kunnen wel promoveren maar Cambuur wil niet promoveren dus het is anders dan jij zegt
afgelopen seizoen kon dat niet omdat ze zich niet hiervoor aangemeld hadden?
Uit kostenoverweging

Oud Cambuur

Citaat van: zeewolde op augustus 29, 2025, 12:12:01
afgelopen seizoen kon dat niet omdat ze zich niet hiervoor aangemeld hadden?
Uit kostenoverweging
Klopt en dat blijft de komende jaren zo