Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

eigen jeugdopleiding

Gestart door denistel, mei 28, 2016, 13:27:50

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juni 02, 2025, 19:35:09
Jordi Roelofsen (trainer O21) gaat naar RKC als assistent trainer.
Wel opmerkelijk omdat wij nog een assistent trainer zoeken.
lars krijgt het nog druk 8P

denistel

Citaat van: Bankzitter op juni 02, 2025, 19:35:09
Jordi Roelofsen (trainer O21) gaat naar RKC als assistent trainer.
Wel opmerkelijk omdat wij nog een assistent trainer zoeken.

wij zoeken een assistent met een hoogste diploma

michello


Holwerd voor Cambuur

Ondertussen in Rotterdam:

Feyenoord - Sparta na een halfuur al 0-3.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter


Arno A

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 03, 2025, 20:44:09
Ondertussen in Rotterdam:

Feyenoord - Sparta na een halfuur al 0-3.

Kansloos Feyenoord en een schandalige overtreding. Donkerrood.... Sparta speelde met veel eerste elftalspelers ( tm 23 jaar oud) Sparta is ook niet gek!

Dus Fey volgend sz weer tegen onze jongens. Of het moet 0-4 op het Kasteel e.o. worden.....

Sparta mag tegen Harkemase Boys misschien?

Feyenoord reservespelers zullen dan wel weer in Dord gaan spelen. Je komt er nooit weer vanaf die gasten. . .  jongteams kkd

Gasgeve

Citaat van: denistel op juni 02, 2025, 22:19:17
wij zoeken een assistent met een hoogste diploma
Dit is geen harde eis meer.

Bankzitter

Maar toch bijzonder , RKC vind die jongen goed genoeg en wij dus niet.

Johan-12

Citaat van: Bankzitter op juni 05, 2025, 12:41:38
Maar toch bijzonder , RKC vind die jongen goed genoeg en wij dus niet.
Is het de keus van RKC of van de nieuwe trainer Duits? Kennen die elkaar al niet?

Volgens mij is vertrouwen tussen hoofdtrainer en assistent ook belangrijk.  Daarom begrijp ik ook niet helemaal waarom  vd Weij geen kans krijgt. Die zal niet aan Henk zijn poten zagen.
Misschien wachten ze ook wel op Pascal, want als Feyenoord JO-21 niet promoveert, wil hij dit dan nog een seizoen?

janou

Citaat van: Johan-12 op juni 05, 2025, 13:12:38
Is het de keus van RKC of van de nieuwe trainer Duits? Kennen die elkaar al niet?

Volgens mij is vertrouwen tussen hoofdtrainer en assistent ook belangrijk.  Daarom begrijp ik ook niet helemaal waarom  vd Weij geen kans krijgt. Die zal niet aan Henk zijn poten zagen.
Misschien wachten ze ook wel op Pascal, want als Feyenoord JO-21 niet promoveert, wil hij dit dan nog een seizoen?

Ik vind Ren? vd Weij goed overkomen, maar we weten zijn voetbalidee toch helemaal niet? Denk wel dat hij bij Henk past en is natuurlijk een echte Leeuwarder.

Ik neem aan dat Lambooij en Henk voetbaltechnisch veel meer de diepte in gaan dan dat wij hier denken bij de zoektocht. Ik kan op basis van de podcast niet zeggen wat voor tactisch idee hij heeft. Los van de dooddoeners als aanvallend voetbal spelen etc. Lijkt mij prima te passen naast Henk, maar er moet toch een reden zijn waarom ze hem niet kiezen? Blijkbaar vinden ze hem nog niet klaar voor de stap of past hij niet in het profiel.

Overigens mag hij van mij prima komen, daar niet van. Maar we moeten ook niet doen alsof ze bij Cambuur zelf niet kunnen nadenken.







denistel

Citaat van: janou op juni 05, 2025, 13:43:55
Ik vind Ren? vd Weij goed overkomen, maar we weten zijn voetbalidee toch helemaal niet? Denk wel dat hij bij Henk past en is natuurlijk een echte Leeuwarder.

Ik neem aan dat Lambooij en Henk voetbaltechnisch veel meer de diepte in gaan dan dat wij hier denken bij de zoektocht. Ik kan op basis van de podcast niet zeggen wat voor tactisch idee hij heeft. Los van de dooddoeners als aanvallend voetbal spelen etc. Lijkt mij prima te passen naast Henk, maar er moet toch een reden zijn waarom ze hem niet kiezen? Blijkbaar vinden ze hem nog niet klaar voor de stap of past hij niet in het profiel.

Overigens mag hij van mij prima komen, daar niet van. Maar we moeten ook niet doen alsof ze bij Cambuur zelf niet kunnen nadenken.

de reden is denk ik dat hij heel goed ligt bij veel supporters die ook nog vaak vrienden van
hem zijn.Hij heeft het gewoon super gedaan bij de clubs waar hij zat en de mensen bij die
clubs liepen met hem weg.Gaat nu naar HHC ook weer een mooie uitdaging,

Johan-12

Citaat van: denistel op juni 06, 2025, 18:11:22
de reden is denk ik dat hij heel goed ligt bij veel supporters die ook nog vaak vrienden van
hem zijn.Hij heeft het gewoon super gedaan bij de clubs waar hij zat en de mensen bij die
clubs liepen met hem weg.Gaat nu naar HHC ook weer een mooie uitdaging,
Ik ken vd Weij niet voldoende als trainer, maar wanneer hij een koekenbakker was, dan was hij nooit zo lang trainer bij Genemuiden geweest of door HHC gevraagd. Dus eens met jou Denistel.

Arno A

Gaat nu naar HHC ook weer een mooie uitdaging,

Zeker prachtig complex daar. Kunnen 4500 toeschouwers op. Eigenlijk ook kkd-waardig. Begroting 2.5 mln. Geen euro schuld.

Telstar 2.6 mln op dit moment. En meer dan  VVV ( negatieve begroting van 8 ton) en Top Oss en Helmond Sport. Den Bosch verleden jaar nog 2 mln schuld. Burgering zal dus wel verkocht moeten worden.




Lore

Citaat van: Arno A op juni 07, 2025, 10:35:10
Gaat nu naar HHC ook weer een mooie uitdaging,

Zeker prachtig complex daar. Kunnen 4500 toeschouwers op. Eigenlijk ook kkd-waardig. Begroting 2.5 mln. Geen euro schuld.

Telstar 2.6 mln op dit moment. En meer dan  VVV ( negatieve begroting van 8 ton) en Top Oss en Helmond Sport. Den Bosch verleden jaar nog 2 mln schuld. Burgering zal dus wel verkocht moeten worden.

Een negatieve begroting heeft wel wat toelichting nodig denk ik?

Naastismis

Hoe kun je nou een negatieve begroting hebben